Μπορεί το Netflix να έχει κερδίσει τη μάχη απέναντι στις υπόλοιπες πλατφόρμες, αντικαθιστώντας το χάζεμα στην τηλεόραση, αλλά για να κερδίσει και να διατηρήσει συνδρομητές που ενδιαφέρονται λίγο παραπάνω και για το «περιεχόμενο» - μια τόσο φορτισμένη καλλιτεχνικά λέξη- χρειάζονται και σειρές αξιώσεων, απαιτούνται αναγνωρίσιμα brand names. Βλέπεις δεν είναι όχι κάθε μέρα, αλλά ούτε καν κάθε εξάμηνο του «Baby Reindeer».
Το «Cobra Kai» είναι από τους τίτλους που κέρδισαν με το σπαθί τους ή μάλλον με το χτύπημα του πελαργού τους μια θέση ανάμεσα στις εν λόγω σειρές. Η τηλεοπτική συνέχεια του «Karate Kid» πήρε μεταγραφή από τo Υοutube στο Netflix κι εκεί θέριεψε, γεννώντας και άλλες σεζόν. Η επερχόμενη έκτη αποτελεί event, η πλατφόρμα θέλει να εξασφαλίσει την επιστροφή των γυρολόγων συνδρομητών, αυτών δηλαδή που κάνουν μηνιαίες αυτοτελείς συνδρομές σε μια πλατφόρμα μόνο όταν προστίθεται στον κατάλογό της κάτι που θέλουν πολύ να δουν, κι έτσι θα την μοιράσει σε τρία μέρη. Το ένα θα βγει το καλοκαίρι, το άλλο τον Νοέμβριο, το τρίτο μες στο 2025.
Υπομονή και καλή προβολή.