«What's the matter with ya?» - σε λούπα.
Φαντάζεται κανείς τον ρόλο του Τζος, του αγοριού που φυλακίζεται στο σώμα ενός ενηλίκου, στον Ρόμπερτ Ντε Νίρο; Κι όμως έτσι είχαν τα πράγματα στην αρχική διανομή - και μάλιστα η Ελίζαμπεθ Πέρκινς διάβασε μαζί του τον ρόλο στα αρχικά στάδια, προτού ο Ντε Νίρο φύγει, φημολογούμενα λόγω υποχρεώσεων σε άλλο φιλμ (μάλλον τον «Διώκτη του Μεσονυκτίου» του Μάρτιν Μπρεστ).
«Ήταν μια τελείως διαφορετική ταινία», λέει η Πέρκινς, «ο Ντε Νίρο ήταν πιο κυκλοθυμικός, πιο σαν σε ταινία τρόμου. Αυτό που έφερε ο Χανκς ήταν πολύ πιο ελαφρύ». Εξού και τα 150 εκατομμύρια από ούτε 20 προϋπολογισμού να πούμε εμείς (έτσι είναι κερδοφόρο το σινεμά, επίσης), εξού και η Χρυσή Σφαίρα, αλλά και η πρώτη του υποψηφιότητα για Όσκαρ Πρώτου Ανδρικού - το βραβείο τότε είχε πάει στον Ντάστιν Χόφμαν για τον «Άνθρωπο της Βροχής» του Λέβινσον. Η ταινία επίσης ήταν η πρώτη ταινία σκηνοθετημένη από γυναίκα που έσπασε το φράγμα των 100 εκατομμυρίων δολαρίων.