[Βραβεία] Τo National Society of Film Critics της Αμερικής ψηφίζει «Nomadland» για Καλύτερη Ταινία

Το «Nomadland» της Κλόι Ζάο σάρωσε τα βραβεία του National Society of Film Critics της Αμερικής σε τέσσερις κατηγορίες, μεταξύ των οποίων Καλύτερης Ταινίας και Σκηνοθεσίας.

Από τον Πάνο Γκένα
[Βραβεία] Τo National Society of Film Critics της Αμερικής ψηφίζει «Nomadland» για Καλύτερη Ταινία

Η θριαμβευτική Ταινία Έναρξης του ιστορικού 26ου Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας, το «Nomadland» της Κλόι Ζάο, που ξεκίνησε με τον Χρυσό Λέοντα της Βενετίας και συνεχίζει ακάθεκτο την πορεία των βραβείων, πρόσθεσε άλλα τέσσερα από τη National Society of Film Critics της Αμερικής.

Συγκεκριμένα το «Nomadland» (Καλύτερη Ταινία του 2020 από τους συντάκτες του cinemagazine.gr, διαβάστε περισσότερα εδώ) κέρδισε στις κατηγορίες Καλύτερης Ταινίας, Σκηνοθεσίας (Κλόι Ζάο), Α' Γυναικείου ρόλου (Φράνσις ΜακΝτόρμαντ) και Φωτογραφίας.

Ο Ντέλροϊ Λίντο στο ρόλο του βετεράνου του Βιετνάμ για το «Da 5 Bloods» σε σκηνοθεσία Σπάικ Λι απέσπασε το βραβείο Α' Αντρικού, η Μαρία Μπακάλοβα - η έκπληξη της χρονιάς στο σίκουελ του «Borat» - τον Β' Γυναικείο και ο Πολ Ράτσι του «Sound of Metal» (άλλη μία ταινία που είδατε στο 26ο ΔΦΚΑ Νύχτες Πρεμιέρας) τον Β' Αντρικό.

Στις υπόλοιπες κατηγορίες, τα αριστουργηματικά ντοκιμαντέρ «Time» της Γκάρετ Μπράντλεϊ και «Collective» του Αλεξάντερ Νανάου, απέσπασαν τα βραβεία Καλύτερης Ταινίας Τεκμηρίωσης και Ξενόγλωσσης Ταινίας αντίστοιχα, ενώ το συγκλονιστικό «Never Rarely Sometimes Always» της Ελάιζα Χίτμαν βραβεύτηκε για το Σενάριό του. 

Αναλυτικά οι νικητές

Καλύτερη Ταινία: Nomadland
Καλύτερη Σκηνοθεσία: Κλόι Ζάο, Nomadland
Α' Αντρικός: Ντέλροϊ Λίντο, Da 5 Bloods
Α' Γυναικείος: Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, Nomadland
Β' Αντρικός: Πολ Ράτσι, Sound of Metal
Β' Γυναικείος: Μαρία Μπακάλοβα, Borat Subsequent Moviefilm
Φωτογραφία: Nomadland
Σενάριο: Never Rarely Sometimes Always
Ξενόγλωσση Ταινία: Collective
Ταινία Τεκμηρίωσης (Ντοκιμαντέρ): Time
Βραβεία Κινηματογραφικής Κληρονομιάς Women Make Movies, Film Comment, the Brattle Theatre