Ο Έντγκαρ Ράιτ ανασταίνει το κατά Στίβεν Κινγκ και Σβαρτσενέγκερ Ευαγγέλιο, «The Running Man»

 

Ένα πολυεργαλείο σαν τον Έντγκαρ Ρίατ δεν επαναπάπευεται ποτέ και συνέχεια προς τη δόξα τραβά. Αυτή τη φορά, θα τα βάλει με εγκληματίες άλλου τύπου στον «Άτρωτο», ένα φιλμ από τη δεκαετία του ’80.

 

Από τον Χρήστο Πολίτη
Ο Έντγκαρ Ράιτ ανασταίνει το κατά Στίβεν Κινγκ και Σβαρτσενέγκερ Ευαγγέλιο, «The Running Man»

Από το «Shaun of the Dead» και το «Hot Fuzz» μέχρι τον «Σκοτ Πίλγκριμ Εναντίον των 7 Πρώην» και το «Baby Driver», ο πολυμήχανος Έντγκαρ Ράιτ κατάφερε να βρει εκείνη τη χρυσή τομή που του επέτρεπε να ισορροπεί ανάμεσα στον «χαβαλέ» και το χιούμορ, πατώντας πάνω σε περιπέτειες που πατούσαν δυνατά το γκάζι.

Ε, ήρθε η ώρα για ένα καινούργιο «γκάζι», αυτή τη φορά σε ένα ριμέικ, που σύμφωνα με τον ιδιο, θα ήταν και το μόνο που θα ήθελε να σκηνοθετήσει, αν είχε ποτέ την ευκαιρία να επιστρέψει σε μια αγαπημένη του ταινία. Και αυτή δεν είναι άλλη από το «The Running Man» του Πολ Μάικλ Γκλέιζερ από το μακρινό 1987. Ένα σενάριο δυστοπικών προδιαγραφών, γραμμένο από τον Ρίτσαρντ Μπάχμαν, που στην πραγματικότητα ήταν ο Στίβεν Κινγκ.

Σε εκείνη την ιστορία, ο Άρνολντ Σβαρτσενέγκερ υποδυόταν έναν αστυνομικό, που είχε λανθασμένα καταδικαστεί και φυλακιστεί και του δίνεται η ευκαιρία της ελευθερίας, με τη προυπόθεση να συμμετάσχει σε μια τηλεοπτική εκπομπή, όπου οι καταδικασμένοι έχουν στο κατόπι τους, επαγγελματίες δολοφόνους που τους κυνηγούν και κερδίζουν βαθμούς για κάθε πιθανό στόχο.

Εντελώς 80s, εντελώς θέλουμε να το δούμε και κατά πως φαίνεται οι συζητήσεις έχουν προχωρήσει με τον Ράιτ να υπογράφει σενάριο και σκηνοθεσία. Μέχρι τότε, αναμένουμε το «Last Night in Soho» με την Άνια Τέιλορ Τζόνσον και τον Τέρενς Σταμπ, που ακολουθεί μια σπουδάστρια μόδας στο Λονδίνο με ματωμένη μύτη (τόσα ξέρουμε, αλλά είναι υπεραρκετά) και το «The Sparks Brothers», ντοκιμαντέρ που προβλήθηκε στο πρόσφατο Σάντανς και αφηγείται την ιστορία της μπάντας που μετράει περισσότερα από 50 χρόνια καριέρας.