Ο Ταραντίνο δήλωσε ότι απεχθάνεται το σινεμά του Φρανσουά Τριφό

Ξέρουμε σίγουρα το σινεμά ποιου σκηνοθέτη δεν θα συγκαταλέγεται στις αναφορές της δέκατης και τελευταίας ταινίας του Ταραντίνο, αν και όποτε αυτή γυριστεί.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Ο Ταραντίνο δήλωσε ότι απεχθάνεται το σινεμά του Φρανσουά Τριφό

Το podcast του Ταραντίνο με τον Ρότζερ Έιβερι πάει καλά, έχει συμπληρώσει ήδη τρία επεισόδια, στα οποία μίλησαν, μεταξύ άλλων, για ταινίες σαν το «Firefox» του Κλιντ Ίστγουντ και το πετσοκομμένο «The Keep» του Μάικλ Μαν.Mίλησαν γενικά για πολύ σινεμά και ανάμεσα στα πράγματα που ακούστηκαν, ήταν και η γνώμη του Ταραντίνο για το σινεμά του Τριφό. Ενώ λοιπόν η συζήτηση είχε πάει στα θρίλερ του Κλοντ Σαμπρόλ, ο Ταραντίνο είπε τα κάτωθι, που σίγουρα θα φαρμακώσουν τους φαν του Γάλλου σκηνοθέτη.

«Τα θρίλερ του Σαμπρόλ είναι σίγουρα καλύτερα από τα απερίγραπτα χιτσκοκικά θρίλερ του Τριφό, τα οποία βρίσκω φριχτά. Έτσι κι αλλιώς δεν είμαι φαν του Τριφό. Υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις, η «Ιστορία της Αντέλ Ουγκό» είναι μία από αυτές, αλλά προσωπικά νιώθω για τον Τριφό ότι νιώθω και για τον Εντ Γουντ. Είναι και οι δύο παθιασμένοι, πλην άτσαλοι ερασιτέχνες.»

Και στη λογοτεχνική εκδοχή του «Κάποτε στο Χόλιγουντ», ο Ταραντίνο αναφέρει ότι ο χαρακτήρας του Κλιφ Μπουθ δοκίμασε το σινεμά του Τριφό δυο φορές και δεν τα πήγε καλά μαζί του. Η αντίδρασή του ήταν αρνητική τόσο στο «Απολαύστε το Κορμί  μου» (σ.σ. κι όμως, αυτός ήταν ο ελληνικός τίτλος του «Jules and Jim»), όσο και στα «400 Χτυπήματα». Για το τελευταίο, στη μισή ταινία δεν μπορούσε να καταλάβει γιατί ο Αντουάν έκανε όσες σαχλαμάρες έκανε, γράφει χαρακτηριστικά ο Ταραντίνο.

Εμείς, πάντως, θέλουμε να πιστεύουμε ότι η «Γυναίκα της Διπλανής Πόρτας» βρίσκεται στις εξαιρέσεις. Κατά τα άλλα, ψάχνουμε πράκτορα στοιχημάτων να μας βγάλει αποδόσεις και να δεχτεί το στοίχημα ότι στον μελλοντικό προγραμματισμό του New Beverly Cinema, ιδιοκτήτης του οποίου είναι ο Ταραντίνο, δεν θα δούμε ποτέ το «Οπωσδήποτε την Κυριακή», με στόχο να παίξουμε το σπίτι μας.