Τρέιλερ: Οι «Τρεις Σωματοφύλακες» επιστρέφουν στο σινεμά με Εύα Γκριν και Βενσάν Κασέλ

Ένα πανάκριβο δίπτυχο ταινιών φιλοδοξεί να γίνει το ευρωπαικό χιτ της χρονιάς και να αναβιώσει το είδος του swashbuckler, το οποίο έχει να δει μεγάλη εισπρακτική επιτυχία από την εποχή της «Μάσκας του Ζορρό» με τον Αντόνιο Μπαντέρας. Πόσοι άραγε ενδιαφέρονται σήμερα για μια ακόμα μεταφορά του δημοφιλέστερου βιβλίου του Αλεξάντρ Ντούμα; Και πόσοι νόμιζαν για χρόνια ότι είναι Έλληνας, επειδή στα μέρη μας τον κάναμε Αλέξανδρο Δουμά; Nαι, κι εμείς σοκαριστήκαμε όταν το μάθαμε. Να δούμε τι άλλο θα ακούσουμε. Σε λίγο θα μας πουν ότι δεν ήταν Έλληνας ο Ρογήρος Βάκων ή ο Θωμάς ο Ακινάτης. 

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Τρέιλερ: Οι «Τρεις Σωματοφύλακες» επιστρέφουν στο σινεμά με Εύα Γκριν και Βενσάν Κασέλ

Όταν κάνουμε λόγο για swashbuckler στο σινεμά και στη λογοτεχνία αναφερόμαστε, εν ολίγοις, στις περιπέτειες που έχουν πρωταγωνιστή έναν ξιφομάχο με ηρωικά χαρακτηριστικά. Πρακτικά για να βρεις το τελευταίο swashbuckler που υπήρξε μεγάλη εισπρακτική επιτυχία, θα πρέπει να ανατρέξεις στο σωτήριο έτος 1998, όταν κυκλοφόρησε στις αίθουσες η «Μάσκα του Ζορό» με τον Αντόνιο Μπαντέρας, τον Άντονι Χόπκινς και την Κάθριν Ζέτα- Τζόουνς.

Αυτό δεν εμπόδισε τους παραγωγούς της γαλλικής εταιρείας Pathe από το να επενδύσουν 85 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή ενός υπερφιλόδοξου swashbuckler, μιας ακόμα κινηματογραφικής μεταφοράς του διαχρονικού μυθιστορήματος του Αλεξάντρ Ντούμα «Οι Τρεις Σωματοφύλακες», χωρισμένης σε δύο μέρη με τίτλους «Τhe Three Musketeers: D’Artagnan» και «The Three Musketters: Milady» αντίστοιχα, τα οποία αναμένεται να κυκλοφορήσουν στις αίθουσες μέσα στο 2023, με απόσταση έξι μηνών μεταξύ τους.Συγκεκριμένα, στη Γαλλία το πρώτο μέρος κυκλοφορεί στις 5 Απριλίου και το δεύτερο στις 13 Δεκεμβρίου.

Τη Μιλαίδη υποδύεται η Εύα Γκριν, σε μια πραγματικά έκτακτη επιλογή του casting director της ταινίας, όπως φαίνεται και από το τρέιλερ. Ντ’Αρτανιάν είναι ο Φρανσουά Σιβίλ, Άθως ντύνεται ο Βενσάν Κασέλ, Άραμις ο Ρομέν Ντουρί, Πόρθος ο Πίο Mαρμάι, που (δεν) είδατε την περασμένη εβδομάδα στη «Μεγάλη Ρήξη», ενώ η Βικι Κριπς εμπλουτίζει το μοναρχικό της βιογραφικό ως βασίλισσα Άννα της Αυστρίας. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Μαρτέν Μπουρμπουλόν, το «Eiffel» του οποίου υπήρξε sleeper hit στα ελληνικά θερινά, αλλά γενικά κάθε άλλο παρά ο ευρωπαϊκός «Τιτανικός» έγινε, όσο κι αν το επιθυμούσαν ο ίδιος και οι παραγωγοί της ταινίας. Ίσως σταθεί πιο τυχερός εμπορικά με αυτό εδώ το δίπτυχο.

Θυμίζουμε ότι η τελευταία υψηλού βεληνεκούς μεταφορά του μυθιστορήματος ήταν εκείνη του Πολ W.S. Άντερσον το 2011, μια πολύ-πολιτισμική, αγγλόφωνη παραγωγή, που επιχείρησε να εκμεταλλευτεί την 3-D φρενίτιδα της εποχής. Τότε το κοινό δεν είχε τσιμπήσει το δόλωμα - εύλογα, θα έλεγε κανείς, καθώς η ταινία ήταν ολίγον αίσχος.Θέλουμε να πιστεύουμε ότι οι Γάλλοι της Pathe έχουν φερθούν καλύτερα σε έναν από τους εθνικούς λογοτεχνικούς θησαυρούς τους. Το τρέιλερ, τουλάχιστον, δείχνει υποσχόμενο.