Το «Duelles» του Ολιβιέ Μασέ-Ντεπάς είχε θριαμβεύσει πριν από δύο χρόνια, κερδίζονται 9 από τα 10 βραβεία Μαγκρίτ (τα βελγικά κινηματογραφικά βραβεία) για τα οποία είχε προταθεί. Βασισμένη στο βιβλίο της Μπαρμπαρά Αμπέλ, η ταινία του Ντεπάς είχε επαινεθεί τόσο για την ψυχολογική μελέτη των δύο κεντρικών της χαρακτήρων, όσο και για την χιτσκοκική ακεραιότητα της σκηνοθεσίας του.
Η ιστορία είναι τοποθετημένη στα προαστιακά '60ς, μιας ευδαιμονίας, μιας συζυγικής ευτυχίας και μιας οικογενειακής θαλπωρής δύο εγκάρδιων φιλενάδων, που διακόπτεται βίαια από ένα γεγονός που θα δοκιμάσει τις αντοχές αλλά και το...μητρικό τους ένστικτο.
Η επιλογή του πρωταγωνιστικού διδύμου διαλέγει από το πάνω ράφι της γενιάς του, η Τσαστέιν υποστηρίζει το σχέδιο με την επιμέλεια που συνιστά το ότι συγκαταλέγεται στους παραγωγούς, ενώ ενδιαφέρον προσδίδει το ότι την σκηνοθεσία αναλαμβάνει ο σκηνοθέτης του πρωτοτύπου. Να δούμε πώς μεταφράζεται η άλλοτε εξαιρετικά διαφορετική ευρωπαϊκή νοοτροπία στην αμερικανική ήπειρο.
Η Σάρα Κόνραντ-Κρέλερ διασκευάζει αμερικανιστί το σενάριο - με την εμπειρία δύο επεισοδίων του τηλεοπτικού «50 States of Fright». Ο τρόμος, ευτυχώς, συναποτελεί τον σκελετό του ύφους της ιστορίας...