«Passages»: Αντέλ Εξαρχόπουλος ανάμεσα σε Φραντς Ρογκόφσκι και Μπεν Γουίσο στο νέο δράμα του Άιρα Σακς

Mια ιστορία τριγώνου βρίσκει την θέση της στις ευαίσθητες γεωμετρίες του ιδιαίτερα συμπαθούς Αμερικανού σκηνοθέτη των «Frankie», «Μικροί Κύριοι» και «Η Αγάπη είναι Παράξενη».

Από τον Ηλία Δημόπουλο
«Passages»: Αντέλ Εξαρχόπουλος ανάμεσα σε Φραντς Ρογκόφσκι και Μπεν Γουίσο στο νέο δράμα του Άιρα Σακς

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Σακς καταπιάνεται με ιστορίες gay σχέσεων, αντιθέτως είναι πυρήνας της λίαν ενδιαφέρουσας εργογραφίας του, είναι όμως η πρώτη που πιάνει το αλλόκοτο τρίγωνο που για μια του κορυφή έχει μια γυναίκα που παρενοχλεί την αρμονική 15ετή σχέση ενός gay ζευγαριού.

Μετά το «διεθνές» του «Frankie» με Ιζαμπέλ Ιπέρ, ο φεστιβαλικά αγαπητός αν και του αξίζει ευρύτερη αναγνώριση σκηνοθέτης, συνεχίζει στην ίδια λογική καστ συγκεντρώνοντας τον Άγγλο Μπεν Γουίσο με τον Γερμανό Φραντς Ρογκόφσκι και την Γαλλίδα Αντέλ, η οποία ευτυχώς μπλέκει με ένα σχέδιο που δείχνει αντάξιο του μεγάλου και μέχρι στιγμής αναξιοποίητου ταλέντου της.

Σύμφωνα με την επίσημη σύνοψη της ταινίας, που αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στο επερχόμενο Sundance (διαβάστε περισσότερα για το πρόγραμμα του φεστιβάλ εδώ), πρόκειται για μία διεισδυτική εξέταση της έλξης και της συναισθηματικής κακοποίησης μεταξύ ανδρών και γυναικών. 

Δείτε τις πρώτες φωτογραφίες της ταινίας και με την ευκαιρία, τον συμπαθέστατο Σακς στην ντουλάπα της Criterion να διαλέγει Τατί, Ρόζι και διάφορες άλλες ωραίες ταινίες. Είθε να προχωρήσουν όλα καλά κι ωραία με το «Passages», ως τότε προτείνονται (από τον υπογράφοντα, από άλλους θα είναι άλλα) τα «Forty Shades of Blue» και «Η Αγάπη είναι Παράξενη», αμφότερα ενδεικτικά της Sundance-friendly λογικής με πρόσθετες αρετές όμως φιλμογραφίας του.