Oι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου

Ένα trans μιούζικαλ, ένα κονκλάβιο, ο Γκάρι Όλντμαν, ο Ντουέιν Τζόνσον, ο Αρτ ο Κλόουν και η συγκλονιστική πρώτη ταινία της Λέα Κουλουμπεγκασβίλι (April).

Oι ταινίες που θα δούμε στις αίθουσες την Πέμπτη 7 Νοεμβρίου

Emilia Perez

Δικηγόρος επιστρατεύεται από διαβόητο Μεξικανό βαρόνο των καρτέλ προκειμένου να οργανώσει κάτω από άκρα μυστικότητα τη φυλομετάβασή του και στη συνέχεια να την βοηθήσει να αποσυρθεί από τον υπόκοσμο.

Ένα φιλμ που παντρεύει θαρραλέα το μιούζικαλ, το βίαιο γκανγκστερικό θρίλερ, το ακραίο μελόδραμα, το ιλιγγιώδες ρομάντζο, την αλμοδοβαρική υπερβολή και ένα γυναικείο καστ-δυναμίτη (που σύσσωμο απέσπασε το Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών), για να αφηγηθεί μια ιστορία για τη δύναμη να αφήνεις πίσω σου το παρελθόν και να ξαναγεννιέσαι από τις στάχτες σου.

Σκηνοθεσία: Ζακ Οντιάρ

Koνκλάβιο (Conclave)

Βασισμένη στο μπεστ σέλερ του Ρόμπερτ Χάρις, η γεμάτη ανατροπές πλοκή εισχωρεί στο Βατικανό για να παρακολουθήσει τις μυστικές διαδικασίες εκλογής Πάπα, όταν ο προηγούμενος πεθαίνει αιφνίδια. Τις διαδικασίες αναλαμβάνει να φέρει εις πέρας ο Καρδινάλιος Λόρενς, σκαλίζοντας άθελά του μυστικά που πρέπει να αποφασίσει αν θα αφήσει για πάντα στο σκοτάδι ή θα φέρει στο φως.

Φαβορί για αρκετές υποψηφιότητες στα επερχόμενα Όσκαρ, η καινούργια ταινία του ήδη βραβευμένου με χρυσό αγαλματίδιο σκηνοθέτη Έντουαρντ Μπέργκερ («Ουδέν Νεώτερον από το Δυτικό Μέτωπο») είναι ένα χορταστικό θρίλερ συνομωσίας και ένα πρώτης τάξης παράδειγμα ψυχαγωγικού σινεμά. Δεξιοτεχνική σκηνοθεσία, σενάριο που επιφυλάσσει συνεχώς εκπλήξεις, ένας επιβλητικός Ρέιφ Φάινς πρωταγωνιστεί και ένα «αιρετικό» φινάλε που θα συζητηθεί.

Σκηνοθεσία: Έντουαρντ Μπέργκερ

Παρθενόπη (Parthenope)

Σύμφωνα με το μύθο η Νάπολη δημιουργήθηκε γύρω απ' το μνήμα της Σειρήνας Παρθενόπης, που όταν είδε πως ο Οδυσσέας δεν ενέδωσε στο αποπλανητικό κάλεσμά της έπεσε στη θάλασσα να πνιγεί κι έτσι το σώμα της ξεβράστηκε στην ιταλική ακτή. Έτσι δίπλα από τα καταγάλανα νερά της Τυρρηνικής, γεννήθηκε μια πόλη γεμάτη αντιφάσεις, που καθορίζει και καθορίζεται όσο ελάχιστες από τους ανθρώπους της. 

Βέρος Ναπολιτάνος ο Πάολο Σορεντίνο επιστρέφει στην πόλη του για να εξοφλήσει κάτι που της χρωστούσε. Ένα πορτραίτο όμοιο σ' αυτό που είχε φιλοτεχνήσει για την Ρώμη με την «Αιώνια Ομορφιά».

Σκηνοθεσία: Πάολο Σορεντίνο

Eν Αρχή (Βeginning)

Σε μια ατμοσφαιρική επαρχιακή κωμόπολη της Γεωργίας, μια κοινότητα Μαρτύρων του Ιεχωβά γίνεται στόχος τρομοκρατικής επίθεσης. Η σύγκρουση επεκτείνεται στον εσωτερικό κόσμο της στωικής Γιάννα, η οποία μετά και τη συνάντησή της με τον αστυνομικό που αναλαμβάνει την υπόθεση βλέπει όσα είχε δεδομένα στη ζωή της να γλιστρούν μέσα από τα χέρια. Λίγα χρόνια πριν τον «Απρίλη», η Ντέα Κουλουμπεγκασβίλι μάς είχε συστηθεί με το εκκωφαντικό «Beginning», μια ταινία που ανακαλύπτει ασύλληπτη ομορφιά στα αυστηρά κάδρα που ορίζουν μια ολέθρια εσωτερική πάλη.

Μια ιστορία για τη μοναξιά στο αδιέξοδο της πίστης και της πατριαρχίας. Πολύ απλά και χωρίς ίχνος υπερβολής, ένα πολυεπίπεδο, παραγνωρισμένο αριστούργημα.

Σκηνοθεσία: Ντέα Κουλουμπεγκασβίλι

Red One

Μετά την απαγωγή του Άγιου Βασίλη -με την κωδικοποιημένη ονομασία Red One-, ο επικεφαλής Ασφάλειας του Βόρειου Πόλου πρέπει να συνεργαστεί με έναν διαβόητο κυνηγό επικηρυγμένων για να σώσει τα Χριστούγεννα.

Πολυδάπανη κωμωδία δράσης που ποντάρει στην αναγνωρισιμότητα του πρωταγωνιστικού διδύμου (Ντουέιν Τζόνσον και Κρις Έβανς) και στο χριστουγεννιάτικο σκηνικό.

Σκηνοθεσία: Τζέικ Κάσνταν

Terrifier 3

Αφού επιβίωσαν της σφαγής του Χαλογουίν από τον Αρτ τον Κλόουν, η Σιένα και ο αδερφός της ελπίζουν πως το πνεύμα των Χριστουγέννων θα τους βοηθήσει να ξεχάσουν τη φρίκη που βίωσαν. Τα σχέδια τους θα αλλάξουν βίαια με την επιστροφή του Αρτ του Κλόουν και της διαστροφικής του δολοφονικής μανίας που υπόσχεται να μετατρέψει τα Χριστούγεννα σε νέο εφιάλτη.

Η tiktok δημοφιλία του και η ζήτηση από την πιτσιρικαρία έφερε το «Τerrifier 3» στα ελληνικά multiplex, εκεί που οι δυο προηγούμενες ταινίες της σειράς δεν κυκλοφόρησαν ποτέ στα μέρη μας.

Σκηνοθεσία: Νταμιέν Λεόνε

«Η σημερινή Ντίσνεϊ δεν θα γύριζε ποτέ το 'Ποιος Παγίδευσε τον Ρότζερ Ράμπιτ'», λέει ο Ρόμπερτ ΖεμέκιςΠαίζει σίκουελ για τις «Μέρες Κεραυνού»; Ο Τομ Κρουζ (λένε ότι) το σκέπτεται