Ο Κρίστοφ Βαλτς θα συναντήσει τον Ρόμπερτ Ντε Νίρο στο «Candy Store», θα ζωγραφίσει για τον Τιμ Μπάρτον στο «Big Eyes» και πριν υποδυθεί τον Μιχαήλ Γκορμπατσόφ, θα συζητήσει μαθηματικά θεωρήματα με τον Τέρι Γκίλιαμ. Όταν όμως έχεις πάρει το 2ο Όσκαρ σου πραγματικά μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις.
Ο αγαπημένος πρωταγωνιστής του Ταραντίνο δεσμεύτηκε για ακόμα μια ενδιαφέρουσα ιστορία, η οποία θα μπορούσε να γίνει ένα ατμοσφαιρικό ευρωπαϊκό θρίλερ στα χέρια του Ρομάν Πολάνσκι. Δυστυχώς ο σκηνοθέτης του «Η Αφροδίτη με τη Γούνα» δε φαίνεται πια να ενδιαφέρεται για το «True Crimes», το οποίο είχε στα σχέδιά του αρκετό καιρό πριν αναλάβει τελικά να κινηματογραφήσει γνωστές κι άγνωστες πτυχές της υπόθεσης Ντρέιφους.
Ο Βαλτς, ανεξάρτητα με το αν θα ακολουθήσει ξανά μετά το «Θεό της Σφαγής» τις σκηνοθετικές οδηγίες του Πολάνσκι, ή θα αφεθεί στα χέρια άλλου μαέστρου, θα ενσαρκώνει έναν ντετέκτιβ, ο οποίος καλείται να εξιχνιάσει μια πολύ σκοτεινή υπόθεση στην Πολωνία.
Το στόρι, βασισμένο σε άρθρο του New Yorker το 2008, παρακολουθεί την εξέλιξη των ερευνών γύρω από τη δολοφονία του Ντάριους Γιανιτσέφσκι, ενός άνδρα που βρέθηκε νεκρός στις όχθες του ποταμού Όντερ. Μετά από έξι μήνες η αστυνομία έκλεισε το φάκελο της υπόθεσης, έως ότου αυτή ανατέθηκε εκ νέου στον ντετέκτιβ Γιάτσεκ Βρομπλέφσκι, όταν ο τελευταίος εντόπισε σε ιστοσελίδα αγοραπωλησιών στο διαδίκτυο το κινητό του νεκρού.
Ο ντετέκτιβ στοχοποίησε τον Κρίστιαν Μπάλα, Πολωνό διανοούμενο και συγγραφέα, καθώς η δολοφονία παρουσίαζε κάποιες αναλογίες με τις περιγραφές του Μπάλα στο τολμηρό σαδο-μαζοχιστικό μυθιστόρημά του «Αμόκ». Προσπαθώντας να βρει την άκρη του νήματος, ο βρίσκεται τελικά μπλεγμένος σε ένα σκοτεινό κύκλωμα πορνείας και ναρκωτικών, με απρόβλεπτες εξελίξεις.
Ο παραγωγός Μπρετ Ράτνερ βρίσκεται πίσω από το ενδιαφέρον αυτό euro-thriller που αν δεν αναλάβει τελικά ο Πολάνσκι, θα μπορούσαμε να το φανταστούμε στην κάμερα του Ντέιβιντ Φίντσερ (μετά το «Κορίτσι με το Τατουάζ») ή του Τόμας Άλφρεντσον. Όχι, δεν ξέρουμε κάτι, απλώς ονειρευόμαστε.