Πλήθος ταινιών έχει ξεσηκώσει κατά καιρούς μια (κάπως παλιομοδίτικη) φουσκοθαλασσιά κινηματογραφικής σεξουαλικής τόλμης στον Τύπο. Στο επίκεντρο από την Κιμ Μπέισινγκερ και την Σάρον Στόουν, μέχρι την Ντέμι Μουρ και την Ντακότα Τζόνσον, για να μείνουμε στις ηχηρότερες χολιγουντιανές περιπτώσεις, πολλοί δημοσιογράφοι επιμένουν σε ένα μετερίζι πιπεράτης αναφοράς που εντυπωσιάζεται από επιλογές και επιδόσεις πρωταγωνιστριών. (Ακόμα μια φορά έκδηλο ενός γενικού βλέμματος πώς οι άνδρες ομόλογοι δεν απασχολούν κανέναν.)
Εν πάση περιπτώσει μια κάποια διαφορά εδώ είναι ότι η Κίντμαν «είναι η Κίντμαν», μια μεγάλη ηθοποιός - που θαλασσοδέρνεται πάντως τελευταία σε μέτριες, κακές ή, έστω, κατώτερές της τηλεοπτικές παραγωγές. Και επίσης, ξανά δείγμα του γενικού βλέμματος, είναι 57, οπότε «αξιοπερίεργη». Στην πραγματικότητα ήταν πάντα μια ηθοποιός προκλήσεων.
Η ταινία της Α24, λοιπόν, πραγματεύεται την σχέση μιας παντρεμένης καριερίστριας που πέφτει στα δίχτυα ενός 21χρονου μαθητευόμενου, εισερχόμενη σε μια σχέση εξουσίας που διαφημίζεται από όσους την είδαν ως απρόβλεπτη και διαρκώς ενδιαφέρουσα. Οι ίδιοι πρώτοι θεατές ισχυρίζονται ότι η Κίντμαν δεν υπήρξε ποτέ καλύτερη, πιο άφοβη ερμηνευτικά.
Σκηνοθετεί η Χαλίνα Ρέιν (είχε κάνει το πολύ ενδιαφέρον «'Ενστικτο», που είχαμε προβάλει και στις Νύχτες Πρεμιέρας, έχει υπογράψει και το «Πρόσεξε τα Νώτα σου» πριν δύο χρόνια, δεν έχω γνώμη) που ευχόμαστε να έχει παραδώσει μια ισορροπημένη ταινία, ευπρόσδεκτα τολμηρή και περιεκτική. Δίπλα στην Κίντμαν ο Αντόνιο Μπαντέρας στον ρόλο του συζύγου και ο νεαρός Χάρις Ντίκινσον που, κρίνοντας από το τρέιλερ, έναν αέρα τον έχει.
Μ' αυτά και μ' αυτά σκιαγραφείται μια πολύ ωραία πεντάδα στον Α' Γυναικείο για τα προσεχή Όσκαρ, αφού κοντά στις Μάντισον (Αnora), Γκασκόν (Εμίλια Περέζ), Τζολί (Maria), στρογγυλοκάθεται άνετα και η Νικόλ μας, ενώ καθότι Μάικ Λι (Hard Truths) στο βάθος, με Μαριάν Ζαν Μπαπτίστ, δεν αποκλείεται έναν πυρήνα επίδοξων να τον έχουμε ήδη.
Ιδού το τρέιλερ, η ταινία προγραμματίζεται για τις 25 Δεκεμβρίου στο εξωτερικό: