Είναι μια από τις βασικές προβλέψεις αποτυχίας για φέτος. Μπορεί να ανήκει σε ένα franchise σχετικά χρυσοφόρο, μπορεί ακόμα και να εμφανίζεται ο John Wick himself (σκέψου να μην συνέβαινε...) αλλά η αλήθεια είναι ότι πολυ δύσκολα θα βρεις στην πρόσφατη ιστορία ταινίες που κατά βάση φτιάχνονται για αγόρια να αλλάζουν φύλο και να κρατάνε το κοινό τους. Δεν ακούγεται πολύ ωραία, είναι όμως αρκετά ακριβές.
Η «Ballerina» δεν ξέρουμε ακριβώς πόσο έχει κοστίσει, ένα γρήγορο ψάξιμο δεν απέδωσε, αν κάποιος γνωρίζει ας μας πει. Αν είναι σοφοί θα πρέπει να το έχουν κρατήσει σε μεσαίο οκταψήφιο, αν και με τις καθυστερήσεις (και λόγω απεργιών) και τα reshoots πολύ δύσκολο να έχει συμβεί αυτό - και σίγουρα όχι με τα έξοδα της διαφήμισης. Για να είναι επιτυχημένο, υπό τις άνωθεν προϋποθέσεις, δεν θα πρέπει με τίποτα να πέσει κάτω από 300-350 εκατομμύρια, πόσο που αν επιτευχθεί θα πρέπει να σπάνε σαμπάνιες σε καράβια εκεί στην Lionsgate.
Πιο ρεαλιστικά να πούμε ότι το «Atomic Blonde» - στην κατηγορία ταινιών με «γυναίκες που δέρνουν» - κόστισε 30 ευγενή εκατομμύρια και δεν κατάφερε να πιάσει ούτε τα 100. Το «Ghost in the Shell», που στο κάτω-κάτω έχει και την κανονική Σκάρλετ Γιόχανσον (ίσως αποδειχθεί μοιραίο στην καριέρα της ιδιαίτερα συμπαθούς Άνα ντε Άρμας το εδώ εγχείρημα) έφτασε σχεδόν τα 170, με κόστος όμως βορείως των 110. Όλες αυτές οι ταινίες αιμορραγούν δολάρια και θα ισοφαρίσουν κάποτε στο απώτερο μέλλον. Να πάμε σε ένα φαινομενικά διαφορετικό παράδειγμα, κι όμως παρόμοιας λογικής; Το «Ocean's 8», το «γυναικείο» «Ocean's» δηλαδή (ήδη συμβολικό το ατόπημα να φτιάχνεις μια γυναικεία εκδοχή με ανδρικό όνομα στον τίτλο), έκανε λιγότερα λεφτά από το λιγότερο επιτυχημένο της κανονικής τριλογίας παρότι έγινε 11 ολόκληρα χρόνια αργότερα. (Κι όλ' αυτά για να μην αναφέρουμε τίποτα «Marvels» και χαλάσουμε τις καρδιές μας.) Μακάρι να μην χάσουν τα λεφτά τους με την «Ballerina», αλλά οι εκτιμήσεις δεν είναι με το μέρος τους.
Στην ταινία εμφανίζονται γνώριμα πρόσωπα του «σύμπαντος» (Ίαν ΜακΣέιν, Αντζέλικα Χιούστον, ακόμα και ο Λανς Ρέντικ που το «πρόλαβε» προτού φύγει τόσο πρόωρα ο άνθρωπος), ο Λεν Γουάιζμαν το σκηνοθετεί (αλλά ο Τσαντ Σταχέλσκι το έχει «διορθώσει» τζονγουικικά), με το όλον να έρχεται δύο χρόνια μετά το πλατφορμικό «The Continental», που προβλήθηκε στο Peacock και δεν θα έλεγες ότι ανθοφόρησε. Αν ωστόσο τούτο τα καταφέρει θα αποτελέσει σωσίβιο για την ασθμαίνουσα Lionsgate και θα δώσει ώθηση στις σκέψεις για τον 5ο «John Wick».
Στις 6 Ιουνίου στις ΗΠΑ θα λαλήσουν τα κοκόρια. Ιδού τρέιλερ: