Το διαβάζεις και (εύλογα) αναρωτιέσαι πόσα εισπρακτικά hit χάθηκαν, επειδή οι streaming πάροχοι συνειδητά επιλέγουν να στείλουν μια ταινία απευθείας στην πλατφόρμα. Και έστω από το Netflix ας πούμε ότι το δέχεσαι – δραστηριοποιούμαστε στην αγορά του streaming, όχι της κινηματογραφικής προβολής, σου λένε, άλλο αν βλέπεις τι έκανε το Knives Out 2 σε μια εβδομάδα και σε περιορισμένες αίθουσες και αγορές και θες να δαγκώσεις τα μαξιλάρια. Από κινηματογραφικά στούντιο, όμως, που διαθέτουν και streaming πλατφόρμες δυσκολεύεσαι να το καταπιείς.
Ο «Σκαθαροζούμης Σκαθαροζούμης» είναι ήδη μεγάλο hit στις ΗΠΑ, πηγαίνει συμπαθητικά και στον υπόλοιπο κόσμο. Ε, αυτή την ταινία ήθελαν να την στείλουν στο streaming σε αρχικό στάδιο, όπως διαβάζουμε, και η επιθυμία του Τιμ Μπάρτον να βγει στις αίθουσες ήταν εκείνη που απέτρεψε το ενδεχόμενο. Και για να το πετύχει αυτό, έκανε ό,τι χρειάστηκε. Περιόρισε τον αρχικό προϋπολογισμό των 147 εκατομμυρίων δολαρίων σε 100, έπεισε το καστ να πάρει λιγότερα λεφτά μπροστά και να πληρωθεί από την εκμετάλλευση της ταινίας, προσάρμοσε και σκηνές που είχε γράψει αναλόγως. Από τη στιγμή που το μπάτζετ πήγε εκεί, το στούντιο συμφώνησε να βγάλει την ταινία στις αίθουσες και το αποτέλεσμα έφερε χαμόγελα σε όλους.