Μπορεί οι γνώμες στην χώρα μας να είναι μετριοπαθέστερες για το (εκπληκτικό) «Hurt Locker», όμως η κριτική του εμβέλεια (γιατί από εισιτήρια δεν φτούρησε), εκείνη την εποχή πιστοποίησε - ή καλύτερα υπενθύμισε - ότι ο Κάθριν Μπίγκελοου είναι μεγάλη σκηνοθέτιδα. Μπορούμε και να το τεκμηριώσουμε, αλλά δεν είναι της στιγμής. Ας κρατήσουμε αντ' αυτού ότι πάνε ήδη 5 χρόνια από το «Detroit», που ενώ και πάλι τιμήθηκε από την διεθνή κριτική - και δη την αμερικανική - κάπως σαν να παρακάμφθηκε στη συνείδηση του κόσμου που και πάλι απείχε. Μένει να ανακαλυφθεί εκ νέου, ελπίζει κάποιος.
Με αρκετή καθυστέρηση, εν μέρει δικαιολογημένη από την πανδημία και την γενική κρίση στούντιο/διανομής, η Μπίγκελοου επιστρέφει με high property, ένα διαφαινόμενο συγγραφικό μπεστ σέλερ, που θα βγει στις 7 Ιουνίου στις ΗΠΑ, υπογεγραμμένο από τον Ντέιβιντ Κεπ. Που τον ξέρετε κυρίως ως σεναριογράφο κλάσεως - από την «Υπόθεση Καρλίτο» και το «Jurassic Park», μέχρι το «Spider-Man» του Ράιμι, το πρώτο «Mission Impossible» αλλά και την πρόσφατη «Kimi» του Στίβεν Σόντερμπεργκ. Κεπ που έχει υπογράψει και σκηνοθεσίες, μαζί με σενάρια πάντα, απ' όπου θυμάται κανείς τους «Ψίθυρους των Πνευμάτων» ή το απολαυστικό «Ghost Town» με τον Ρίκι Ζερβέις.
Τώρα συγγράφει την «Aurora», μια ιστορία επιστημονικής φαντασίας με δραματικά στοιχεία, που εκτυλίσσεται στην ομώνυμη πόλη των ΗΠΑ στο Ιλινόις, όταν μια ηλιακή καταιγίδα εξαντλεί το ρεύμα σε όλη την υφήλιο κι εμείς παρακολουθούμε την ιστορία δύο αποξενωμένων αδελφιών, της Όμπρεϊ και του Τομ που περιπλέκεται από το «τέλος του κόσμου» (τι να περιπλέξεις άλλο;) κατά την διάρκεια του οποίου συμβαίνουν διάφορα περιστατικά που υποδεικνύουν ότι ίσως είναι η δύσκολη αρχή μιας νέας πραγματικότητα.
Ο Στίβεν Κινγκ είπε ότι είναι page turner, περιγράφεται από τις φήμες ως τρομακτικό, αστείο και στοχαστικό, ενώ με 100 εκατομμύρια budget και το Netflix από πίσω η επιστροφή της Μπίγκελοου με μεταφορά βιβλίου στο σινεμά είδους μοιάζει με «τελευταία ευκαιρία» (εμπορικά τουλάχιστον) αλλά και εγγύηση καλλιτεχνικής ελευθερίας. Αναμένεται με πολύ ενδιαφέρον.
Ακολουθεί ένα διαφημιστικό της σκηνοθέτιδος για το iPhone13 Pro με την πληρότητα ων κινηματογραφικών του δυνατοτήτων.