Πιθανότατα, λίγοι θυμούνται ακόμα το «Μaestro», φροντίζει για αυτό και ο αλγόριθμος του Netflix, που μετά από λίγους μήνες κάνει ότι δεν υπάρχουν μερικές παραγωγές. Ήταν μια ταινία αναμφίβολα προσεγμένη, αλλά και στηριγμένη στη λιγότερο ενδιαφέρουσα πτυχή του βίου και της πολιτείας του Λέοναρντ Μπέρνσταιν. Να σημειωθεί πως το «Maestro» έχει έναν μεγάλο οπαδό μέσα στο προσωπικό του cinemagazine, αν το επιθυμεί, να βγει να το φωνάξει δυνατά, εμείς δεν κρίνουμε. Εκείνος που σίγουρα δεν το έχει ξεχάσει και παραμένει ένθερμος, φανερός υποστηρικτής της, είναι ο Μπραντ Πιτ, ο οποίος,στο περιθώριο των εμφανίσεών του για την προώθηση του «F1», έπλεξε το εγκώμιο του Μπράντλεϊ Κούπερ.
«Είναι μια από τις καλύτερες ταινίες της δεκαετίας», δήλωσε εμφατικά ο Μπραντ Πιτ. «Είναι καιρός να πάρει Όσκαρ ο Μπράντλεϊ, έχει υπάρξει υποψήφιος γύρω στις 19.000 φορές. Παλιότερα του είχα πει ότι αν δεν το πάρει, δεν θα έχει πρόβλημα, γιατί είναι συνηθισμένος ως οπαδός των Philadelphia Eagles, αλλά φέτος το σήκωσαν οι Eagles, άρα ποτέ δεν ξέρεις», πρόσθεσε αστειευόμενος. Για την ακρίβεια, ο Κούπερ έχει συγκεντρώσει 12 υποψηφιότητες, εκ των οποίων οι 5 ήταν στις ερμηνευτικές κατηγορίες. Σίγουρα, αφηγήματα τέτοιου τύπου - της αδικίας- βοηθούν έναν υποψήφιο, όχι τυχαία η οσκαρική καμπάνια του «Maestro» είχε παίξει αυτό το χαρτί, αλλά να σοβαρευτούμε λίγο. Την χρονιά εκείνη είχαμε υποψηφίους όπως ο τελικός θριαμβευτής «Oppenheimer», το «Zone of Interest», το «Past Lives», το «Anatomy of a Fall», το «Poor Things», το «Killers of the Flower Moon» και το «Holdovers». Με τους αντίστοιχους υποψηφίους στις διάφορες κατηγορίες, τι τύχη θα μπορούσε να έχει το «Maestro»;