Για τον Μπάστερ Κίτον οι εύφημες μνείες από εμάς περισσεύουν. Υπήρξε πρωτοπόρος, υπήρξε μοναδικός, υπήρξε ακραιφνώς κινηματογραφικός, ενστικτώδης (ίσως) δημιουργός, που πέρασε από σαράντα κύματα και δραματική, αν όχι τραγική, εξέλιξη στην διαδρομή του. Το σουπερνόβα του Κίτον, μέσα από μια σειρά αριθμημένων μικρού μήκους και καταπληκτικών (επίσης μετρημένων) μεγάλου μήκους ταινιών, έλαμψε εκτυφλωτικά και διακριτικά μαζί, επισκιάστηκε αναπόφευκτα από τον Τσάρλι Τσάπλιν, για να βρει στην πορεία αυτούς που στην ουρά του διάττοντος αστεριού διέκριναν και διακρίνουν εσαεί έναν κορυφαίο, αν όχι τον κορυφαίο, κινηματογραφικό της περιόδου του Βωβού σινεμά.
Πάμε τώρα στα ημίμετρα. Ο Τζέιμς Μάνγκολντ, ένας επιδέξιος επαγγελματίας, αλλά και ένας μέσων δυνατοτήτων δημιουργός, με μια αξιοσημείωτη καριέρα που από αλλού ξεκίνησε και άλλη, δυσανάλογη, δόξα γνωρίζει εδώ και μερικά χρόνια, εκμεταλλεύεται λαμπρά το first look συμβόλαιό του με την 20th Century Studios και θέλει να κάνει ταινία για την ζωή του Μπάστερ Κίτον.
Η βιογραφία πάνω στην οποία λέγεται ότι θα στηριχθεί το σχέδιο είναι το «Buster Keaton: Cut to the Chase» της Μάριον Μιντ, ένα βιβλίο που εξερευνά την σκληρή παιδική ηλικία και την σκληρότερη ενήλικη ζωή του Μπάστερ, ενός ανθρώπου με θυελλώδεις γάμους, αλκοολισμό και ολοσχερή καταστροφή με την έλευση του ομιλούντος.
Ο Μάνγκολντ έχει στο βιογραφικό του δύο πολύ ωραίες ταινίες (το «Heavy» και το «Copland») και μια σειρά από αξιοπρεπείς δημιουργίες, κάπως υπερκετιμημένες (Girl Interrupted, Walk the Line, Logan, 3:10 to Yuma), ενώ ως γνωστόν αυτή την εποχή φοράει παπούτσια 10 νούμερα μεγαλύτερα αντικαθιστώντας τον Στίβεν Σπίλμπεργκ στον 5ο Ιντιάνα Τζόουνς. Είθε η φόρμα από το Ford Vs Ferrari να κρατάει, είθε ακόμα περισσότερο το σχέδιο για τον Κίτον να έχει μελετήσει πολύ καλά το σινεμά του και όχι μόνο την σκανδαλώδη ζωή.