Μήπως θα αποδειχθεί λίγο μεγάλο για τα δόντια τους;
Δεν έχουμε παρά να περιμένουμε. Το «Call of Duty» είναι παιχνίδι-θρύλος, έχει κληρονομιά ήδη 22 ετών, έχει τον αέρα ενός αδοκίμαστου μεν IP αλλά που έχει κατά καιρούς βρει σοβαρό ενδιαφέρον από παράγοντες του Χόλιγουντ. Για παράδειγμα ο αμετανόητος gamer Στίβεν Σπίλμπεργκ που είχε δηλώσει σφοδρό ενδιαφέρον να το σκηνοθετήσει. Που κόλλησε; Στο λεγόμενο «Spielberg deal», που για την Paramount είναι ανυπέρβλητο. Το να επιβαίνει ο Σπίλμπεργκ σε σχέδιο σημαίνει αυτόματα παλαβή αμοιβή, final cut και πλήρη έλεγχο στο δημιουργικό και στο μάρκετινγκ της ταινίας. Ούτε η Paramount μπορεί, ούτε η Activision (πλέον μέρος της Microsoft) που έχει τον τίτλο, προτίθεται.
Οπότε το πράγμα πάει ένα διάζωμα πιο κάτω, στον Τέιλορ Σέρινταν, που ό,τι πιάνει γίνεται χρυσός, ο οποίος παρέα με τον κολλητό του τον Πίτερ Μπέργκ (σε κακό φεγγάρι, ακόμα και με τα μέτρα του κοινού του) αναλαμβάνουν ένα δυνητικά κολοσσιαίο σχέδιο. Σχέδιο που μπορεί και να σημειώσει τον πανηγυρικό αποχαιρετισμό του Σέρινταν στην Paramount, αφού μόλις λήξει το συμβόλαιό του εκεί μετακινείται στην Universal.
Θα έχουμε έναν νέο «Fast and Furious»; Η βιομηχανία είναι σε εναγώνια αναζήτηση της επόμενης μέρας, ιδίως εάν παγιωθεί ότι οι υπερήρωες σχόλασαν. Ψάχνει σε λάθος δωμάτια; Από μια πλευρά, δημογραφικού ας πούμε, είναι εύλογο να κοιτά σε ανάλογα σχέδια, τούτο έχει και ένα nostalgia factor που εμπεριέχει και άλλο κοινό. Αλλά γενικά ναι, η νηπιοποίηση καλά κρατεί.





