Μετά το «Babylon» ο Ντάμιεν Σαζέλ τρέχει επίμονα δύο σχέδια τόσο για να βγει από την λεγόμενη «φυλακή των στούντιο» - που δεν καλοείδαν την εμπορική αποτυχία του έργο του - όσο και για να κρατηθεί στην πρώτη λίστα των δημιουργών. Ωστόσο, να λέμε την αλήθεια, δεν είναι ακριβώς στη...φυλακή ο 40χρονος σκηνοθέτης, απλά τον περιμένουν λίγο στη γωνία. Το επόμενο βήμα πρέπει να προκύψει ανθεκτικό στο σύνολό του. Και καθώς κριτικές και, ιδιαίτερα, αγάπη του κοινού ο Αμερικανός τα έχει στο τσεπάκι, αυτό που χρειάζεται είναι «εισιτήρια» - κάτι που όπως καλώς γνωρίζετε είναι πολύ διαφορετικό από την αγάπη του κοινού.
Η ταινία που επελέγη είναι το άτιτλο ακόμα δράμα φυλακής - μιας και ο ΝτιΚάπριο κατέβηκε από το «Evel Knievel Goes on Tour» για τον διάσημο κασκαντέρ. Και στο φυλακόβιο σενάριο βρέθηκαν ενσαρκωτές, πρώτης διαλογής μάλιστα: Ο Κίλιαν Μέρφι και ο Ντάνιελ Κρεγκ, όχι ακριβώς κράχτες του box office, αν υπάρχει πια τέτοια έννοια, αλλά οπωσδήποτε μια εγγύηση, «κάτι να δείξεις» στους παραγωγούς πηγαίνοντας το σχέδιο.
Το ότι αυτή είναι η ταινία το μαρτύρησε ο Τζάστιν Χέργουιτζ, ο συνθέτης των ταινιών του Σαζέλ, ο οποίος μάλιστα είπε ότι αυτή την περίοδο συνθέτει το score προσθέτοντας πως η ταινία «έχει το καλύτερο σενάριο που έχει διαβάσει ποτέ του». Έχει διαβάσει ελάχιστα σενάρια, είναι αλήθεια.
Το πλάνο αυτής της ταινίας έχει ήδη ένα ιστορικό αφού τρέχει στην Paramount από τον Απρίλιο του 2024, ήταν να ξεκινήσει να γυρίζεται από το περσινό φθινόπωρο, μετά σχεδιαζόταν για τον φετινό Οκτώβριο και τώρα εκκρεμεί η νέα ημερομηνία. Όμως, κατά τα φαινόμενα, θα είναι η επόμενη ταινία του Ντάμιεν Σαζέλ.