Η Νικόλ Κίντμαν επιστρέφει, αλλά πόσες φορές το έχουμε πει αυτό; Μια νέα ενάμιση λεπτού σκηνή από το «Stoker» του Παρκ Τσαν Γουκ έρχεται μαζί με την πρεμιέρα της ταινίας στο Σάντανς και ενισχύει την εντύπωση ότι -ναι- η άλλοτε οσκαρική σταρ ξαναβρίσκει την κινηματογραφική της ταυτότητα μετά από πολλά πειράματα.
Σε έναν ανατριχιαστικό μονόλογο (απόσπασμα του οποίου είχαμε δει και στο τρέιλερ) Κίντμαν απευθύνεται στην κόρη της, Μία Γουασικόφσκα, αναρωτιέται «ποια είσαι Ίντια;», αναπτύσσει μεγαλόφωνα ένα συλλογισμό για το λόγο για τον οποίο κάνει κανείς παιδιά για να καταλήξει «υποτίθεται ότι θα έπρεπε να με αγαπάς».
Σε κάθε της φράση υπάρχει δουλεμένη έκφραση, τονικότητα και καθηλωτικό βλέμμα στο κενό. Με ατμόσφαιρα ανάμεσα σε χιτσκοκικό θρίλερ και το ιδιαίτερο ύφος του Κορεάτη «κινηματογραφιστή της εκδίκησης», το σενάριο του Γουέντγουορθ Μίλερ (ο Μάικλ Σκόλφιλντ του «Prison Break») τοποθετεί στο κέντρο το ταλέντο της Γουασικόφσκα, ως κόρης που έχει χάσει τον πατέρα της σε ατύχημα και αναγκάζεται να ζήσει με την παρουσία ενός μυστηριώδους θείου που εμφανίζεται για να «απαλύνει» την απώλεια της οικογένειας (Μάθιου Γκουντ). Η ήδη προβληματική σχέση με τη μητέρα της γίνεται όλο και πιο συγκρουσιακή, καθώς μεταξύ των τριών αναπτύσσεται μια ερωτική δυναμική, αλλά σα να μην έφτανε αυτό, ένα κρυμμένο μυστικό περιπλέκει ακόμα περισσότερο τον ιστό του μυστηρίου. Δείτε κι ένα ακόμα ολοκαίνουργιο τίζερ κλιπ, αποκλειστικότητα του Empire:
Η Κίντμαν, μετά από τον προκλητικό ρόλο της στο «Paperboy» του Λι Ντάνιελς, επιστρέφει σε μια ανεξάρτητη παραγωγή και μέσα από το ρόλο της στο «Stoker» μοιάζει να ξαναγεννιέται. Έχοντας πίσω της από λαμπερές υπερπαραγωγές των μεγάλων στούντιο, μέχρι σινεφίλ συνεργασίες δηλώνει πλέον «ταγμένη» στο ανεξάρτητο σινεμά: Μιλώντας στον Hollywood Reporter με αφορμή την πρεμιέρα της ταινίας της στο Σάντανς παραδέχεται ότι οι ερμηνείες της στο mainstream χολιγουντιανό σινεμά δεν είναι καλές (για αρκετές δε θα δυσκολευτούμε να συμφωνήσουμε) κι ότι αισθάνεται πλέον καλά μόνο με τους ρόλους της στα indies, αποκαλύπτοντας ότι απέρριψε πολλές προτάσεις των στούντιο, προκειμένου να μην καταστρέψει την καριέρα της με περισσότερες λάθος επιλογές.
Καθώς, ωστόσο, γνωρίζει καλά ότι για να είναι μέσα στο παιχνίδι των προτάσεων και των φώτων πρέπει να διατηρεί μια ισορροπία ανάμεσα στο σινεμά που θεωρεί ότι της ταιριάζει κι αυτό που επιμένουν να της αποδίδουν, γυρίζει αυτόν τον καιρό μια λαμπερή βιογραφία, υποδυόμενη όπως ξέρουμε τη Γκρέις του Μονακό, σε μια ταινία που ήδη έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις του πριγκιπάτου.
Κι αν ο ρόλος της στο «Paperboy» περισσότερο σχολιάστηκε για τη σέξι εμφάνιση-πυροτέχνημα της πρωταγωνίστριας, η παρουσία της στο «Stoker» αποθεώνει τη σκοτεινή ερμηνευτική της πλευρά. Νικόλ, welcome back!