Marvelhunter: Ούτε στον Μπράιαν Κοξ αρέσει η κατάσταση στην κινηματογραφική βιομηχανία

Μπορούμε όμως πάντα να πούμε ένα «boomer» και να τον τελειώσουμε.

Από τον Ηλία Δημόπουλο
Marvelhunter: Ούτε στον Μπράιαν Κοξ αρέσει η κατάσταση στην κινηματογραφική βιομηχανία

Μια διευκρίνιση, γιατί όλο και κάποιος θα βρεθεί. Όταν λέμε ότι το σινεμά δεν πάει καλά, δεν εννοεί κανείς όλο κι απανταχού το σινεμά. Εννοεί το κυρίως ρεύμα, εννοεί τις ταινίες που αναζητούν εισιτήρια, εννοεί την επένδυση των στούντιο σε κινηματογράφο ευρέως φάσματος, ηλικιακού, θεματικού, αισθητικού.

Εντάξτε και τον Μπράιαν Κοξ στην κουβέντα, ο οποίος σε πάνελ του Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Εδιμβούργου υποστήριξε ότι το σινεμά «δεν πάει καθόλου καλά», ότι είναι σε ένα διαρκές «πάρτι» κι ότι αφού βγαίνουν τα λεφτά που θέλουν, (φερ' ειπείν από μια ταινία σαν το «Deadpool & Wolverine», όπως αναφέρει), δεν τους κουνάει κανείς. Τόσο η Marvel όσο και η DC, κατά την γνώμη του, φέρουν μερίδιο ευθύνης.

«Η τηλεόραση κάνει αυτό που έκανε κάποτε το σινεμά. [...] Είναι πάρτι για κάποιους ηθοποιούς να κάνουν τέτοια έργα. Όταν ξέρεις ότι ο Χιου Τζάκμαν μπορεί να κάνει περισσότερα, ο Ράιαν Ρέινολντς [επίσης], αλλά ακολουθούν αυτό τον δρόμο, βγάζουν πολλά λεφτά, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα για αυτό.»

Ο «Manhunter» βραβευμένος του «Succession» μίλησε για ταινίες που έκαναν τον ίδιο να θέλει να γίνει ηθοποιός («Το Λιμάνι της Αγωνίας» - άντε να παραβγείς με δαύτο), για την αγαπημένη του Σκωτία (θα κάνει και ταινία, ως σκηνοθέτης, αφήνοντας έναν άνθος στην ποδιά της!), για τις αίθουσες που ήταν στη γειτονιά του, αλλά και για την σημερινή απαξίωση της φιλοδοξίας να γίνεις ηθοποιός με τον τρόπο που ισχυρίζεται πώς γίνεται: «Τώρα τους βάζουν να αυτοκινηματογραφούνται, χωρίς να συναντούν κανέναν, χωρίς καν ενίοτε να λαμβάνουν μια γαμημένη απάντηση, απλώς τους αγνοούν. Ένα τρομερό-τρομερό σύστημα. Εύχομαι να τέλειωνε. Εύχομαι να επιστρέφαμε στις απευθείας επαφές, τις σχέσεις των ανθρώπων, αυτό δηλαδή περί του οποίου είναι η Τέχνη.»

Ωραία τα είπες φίλε Μπράιαν, εμείς σε διαβάσαμε, εμείς σε αναπαράγουμε, μεταξύ μας είμαστε, τι κρίμα που είσαι γεννημένος το 1946 και είναι εντυπωσιακό πόσο διόλου λαμβάνεσαι υπόψιν από αυτούς που θεωρητικά απευθύνεσαι.

Τρέιλερ: Η «Χιονάτη» και οι 7 πληγές του CGIΤρέιλερ «Υ2Κ»: Όταν τα pc θα γύριζαν στο... 1900