«Οθέλλος» στο Ιράκ; Ο Ντάνιελ Κρεγκ έτοιμος για την κινηματογραφική μεταφορά

Μια μεγάλη κριτική επιτυχία της off Μπρόντγουεϊ σκηνής πίσω στο 2016, είναι ένα σχέδιο στοργής για τον Κρεγκ (και μια συνεταίρο-έκπληξη).

Από τον Ηλία Δημόπουλο
«Οθέλλος» στο Ιράκ; Ο Ντάνιελ Κρεγκ έτοιμος για την κινηματογραφική μεταφορά

Και προτού οι οργίλες στρατιές των social αρπάξουν τα φθονερά τους πληκτρολόγια, όχι, στην θεατρική παράσταση ο Ντάνιελ Κρεγκ δεν υποδύθηκε τον σαιξπηρικό Moor (με blackface ή χωρίς), ο ρόλος του τίτλου ανήκε στον Ντέιβιντ Ογιελόγουο. Ο Κρεγκ ήταν ο I am what I am Ιάγος, ο κεφαλαιώδης villain της σαιξπηρικής ιστορίας. Όμως η ιστορία μετατίθεται στο εμπόλεμο Ιράκ, στα στρατόπεδα των Δυτικών.

Δίπλα στον Κρεγκ και το πάθος του για την κινηματογραφική μεταφορά στέκει -κι όμως!- η Μπάρμπαρα Μπροκόλι, η Νο1 της EON Productions, η ΑΜ πίσω από τον 007 εδώ και πολλά-πολλά χρόνια. Δεν είναι συχνό φαινόμενο οι παραγωγοί του Μποντ να ασχολούνται με άλλα σχέδια, οπότε εδώ τα πράγμα έχει ενδιαφέρον, το οποίο άπτεται και της επιστροφής του πράκτορα. Προκειμένου να χρηματοδοτηθεί το κινηματογραφικό σχέδιο, η Μπροκόλι σύστησε την Othello Film Company, κι έφτασε στο χρήμα του Κατάρ για στήριξη (ίσως και για τόπο γυρισμάτων). Σε αντάλλαγμα αυτού, το επόμενο Μποντ υποχρεούται να διαδραματιστεί εν μέρει στην Ντόχα, πρωτεύουσα της χώρας.

Ο σκηνοθέτης του θεατρικού, ο 46χρονος Σαμ Γκολντ, με μακρά κινηματογραφική εμπειρία (ένα τηλεοπτικό επεισόδιο κι ένα διαφημιστικό με τον Κρεγκ) θα αναλάβει την σκηνοθεσία, γιατί έτσι, με την παραγωγή να αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία μέσα στο 2025.

Ενδιαφέρουσα πορεία για τον Ντάνιελ Κρεγκ, Queer επερχόμενου, τούτου σχεδιαζόμενου και μόνο του σίκουελ του Knives Out να τον κρατά στ΄αλήθεια σε μια πρώτη γραμμή εμπορικότητας. Αλλά και πριν τα Μποντ είχε αλήθεια τέτοιου τύπου βεληνεκές; 

Oι 100 καλύτερες ταινίες των ‘00s σύμφωνα με το IndiewireΟ Μάρτιν Σκορσέζε υποκλίνεται στην Τζίνα Ρόουλαντς