Μην τους παίρνετε στο ψιλό έχουν ένα μεγάλο στοίχημα στα χέρια τους οι άνθρωποι.
Κι άλλο όνομα, δίπλα στου Νόλαν - που καλά θα κάνουν να το κρατήσουν είναι το μόνο που εγγυάται. Αυτό του Αλφόνσο Κουαρόν. Ενός μεγάλου στυλίστα, ένα άρχοντα του μονοπλάνου, περισσότερο όμως ενός που εδώ και κάμποσα χρόνια - ας το πούμε σωστά: ανέκαθεν - διατυπώνει περίπου αλάνθαστες ταινίες.
Τι λένε οι πηγές εκεί στην Amazon/MGM; Ότι κάποιοι δυσκολεύονται στη σκέψη του να περιμένουν έναν χρόνο τον Νόλαν να τελειώσει την «Οδύσσεια». Ακόμα περισσότερο, κάτι ενδιαφέρον συμβαίνει. Στο ψάξιμό τους να βρουν παραγωγό που θα αναλάβει το 26ο Μποντ, ενδεχομένως το κρισιμότερο της ιστορίας του 007, πέφτουν πάνω στον Ντέιβιντ Χέιμαν. Και ο σκηνοθέτης που θέλει ο Χέιμαν είναι ο Μεξικανός. Έχουν ξανασυνεργαστεί μια φορά στον «Αιχμάλωτο του Αζκαμπάν» (για κάποιους το καλύτερο Χάρι Πότερ) και άλλη μια στο «Gravity».
Υπάρχει και μια ιδιαίτερη προϊστορία: Η Μπρόκολι και η ΕΟΝ είχαν προτείνει στο παρελθόν (στα '00ς) στον Κουαρόν, ο οποίος όμως αρνήθηκε όταν διεπίστωσε ότι ταυτόχρονα με αυτόν θα δούλευε μια ακόμα μονάδα που θα γύριζε τις σκηνές δράσης! Υπάρχει σεβασμός στον δημιουργό, πάνω απ' όλα.
Ο Χέιμαν, πάντως, φημίζεται για προτίμηση παύλα αδυναμία στις υπογραφές. Φέτος έχει τρεις ταινίες, η μία είναι του Μπάουμπακ («Jay Kelly»), η άλλη του Ταΐκα Γουαϊτίτι («Klara and the Sun») και η άλλη του Άντριου Πάτερσον («Rivals of the Amziah King») - o τελευταίος είχε ντεμπουτάρει με το ιδιαίτερο «The Vast of Night» που είχε κάνει έναν ντόρο πριν 6 χρόνια. Όχι άσχημα.
Ο Κουαρόν βέβαια έρχεται από το «Disclaimer» αυτό το αριστούργημα ταινίας σε τηλεοπτική συσκευασία. Είναι μια τέλεια επιλογή για να κάνει οποιαδήποτε ταινία, μια περίπτωση που θα σύρει και τους αρνητές-πρώην λάτρεις στην αίθουσα για ένα Μποντ ακόμα, γενικά ένας σκηνοθέτης που πρέπει να γυρίζει όσο το δυνατόν συστηματικότερα.