Ο Ντέιβιντ Χάρμπουρ είναι ένας «ήρωας από την κόλαση» στο ακατάλληλο τρέιλερ του «Hellboy»

Ο Ντέιβιντ Χάρμπουρ του «Stranger Things» έρχεται αντιμέτωπος με τη Μίλα - The Blood Queen - Γιόβοβιτς.

Από τον Τάσο Μελεμενίδη
Ο Ντέιβιντ Χάρμπουρ είναι ένας «ήρωας από την κόλαση» στο ακατάλληλο τρέιλερ του «Hellboy»

Τα δύο «Hellboy» του οσκαρούχου πλέον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο θεωρούνται υποδειγματικές μεταφορές ενός κόμικ στη μεγάλη οθόνη, και μολονότι δεν είναι στη λίστα των πιο πετυχημένων εμπορικά αντίστοιχων ταινιών (χωρίς όμως να έχουν χάσει και χρήματα), ξυπνούν όμορφες αναμνήσεις στους θαυμαστές του συγκεκριμένου ήρωα. Ο ντελ Τόρο είχε δηλώσει παλιότερα πως δεν είναι στα σχέδιά του ένα τρίτο «Hellboy», όμως μιλούσε αποκλειστικά για τη δική του εμπλοκή.

Ο δημιουργός του χαρακτήρα, Μάικ Μινιόλα, που δεν είχε αποκλείσει το ενδεχόμενο, φαίνεται πως τόσο καιρό σχεδίαζε κάτι χωρίς να έχει τον ντελ Τόρο στο μυαλό του και τελικά πριν αρκετούς μήνες ανακοίνωσε μέσω facebook πως ξεκίνησε η παραγωγή για ένα τρίτο φιλμ.

Στο νέο «Hellboy», τα σκηνοθετικά ηνία της «κόλασης» κρατά ο Νιλ Μάρσαλ («Η Κάθοδος», «Game of Thrones») αντί του Ντελ Τόρο και φαίνεται πως δεν θα είναι συνέχεια των δυο προηγούμενων, αλλά reboot του franchise, γυρισμένο χωρίς τους ηλικιακούς περιορισμούς, καθώς θα είναι R-rated. Όσο για τον πρωταγωνιστή, ο ρόλος που υποδύθηκε με επιτυχία ο Ρον Πέρλμαν πηγαίνει τώρα στον Ντέιβιντ Χάρμπουρ του «Stranger Things». Μαζί του ο Ίαν ΜακΣέιν («Deadwood», «American Gods») ως Καθηγητής Μπρούμ, ενώ η Μίλα - «Resident Evil» - Γιόβοβιτς θα είναι η αντίπαλός του, aka the Blood Queen.

«Αυτό που κάνω στο Hellboy είναι πολύ διαφορετικό και μεγάλο. Πλησιάζει τον Σαίξπηρ. Δαίμονες, μάγισσες και λοιπά, αλλά στον πυρήνα του είναι ένας τύπος που βρίσκεται παγιδευμένος σε περίεργες συνθήκες και απλά προσπαθεί να είναι καλός άνθρωπος», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Χάρμπουρ.

Χθες κυκλοφόρησε το νέο τρέιλερ της ταινίας σε 2 μορφές, το καθαρότερο «green band» αλλά και το ακατάλληλο που δικαιολογεί το R-rating της ταινίας. Δείτε παρακάτω το δεύτερο: