Δεν είναι λίγες οι φορές μέσα στα χρόνια που έχει έρθει σε μια δημοσιότητα η πιθανότητα μιας «Days of Thunder» συνέχειας. H πρώτη ταινία, η οποία είχε φέρει και κάποια Νικόλ Κίντμαν στο χολιγουντιανό προσκήνιο, είχε αποφέρει κάπου 160 εκατομμύρια δολάρια (περίπου 480 σήμερα), είχε και Ρόμπερτ Ντιβάλ μέσα, ο Κρουζ ήταν στα πρώτα ντουζένια του, οι λάτρεις του NASCAR ήταν με τα πιεσόμετρα, εντάξει η ταινία δεν ήταν και καμμιά απάτητη κορυφή κινηματογράφου, αλλά θες ο Τόνι Σκοτ στο σκηνοθετικό τιμόνι, θες η συνταγή της εποχής, οι λάτρεις της εποχής μια χαρά πέρασαν.
Τώρα, με φρέσκα τα καυσαέρια από το επερχόμενο «F1» του Κοζίνσκι (για το οποίο ίσως πρέπει να κατεβάσουμε τις εισπρακτικές προσδοκίες εκτός κι αν η Ευρώπη πει την τελευταία λέξη), έρχεται ένας θρύλος του NASCAR (ο Τζεφ Γκόρντον) και ισχυρίζεται ότι ο Τομ Κρουζ αυτοπροσώπως του είπε «οπωσδήποτε συμβαίνει». Υποτιθέμενα οι δυο τους είναι φίλοι.
Δεν θα το δέναμε σχοινί κορδόνι. Όχι γιατί παρα-πλήθυναν οι ταινίες με αυτοκίνητα - το NASCAR είναι άλλο (και άγριο) ζώο, στην Αμερική καταπίνουνε σπαθιά για δαύτο. Αλλά γιατί ο Κρουζ έχει γεμίσει τον τόπο «επόμενες ταινίες», υπάρχουν άλλες, πρωτότυπες, που δύσκολα να μην έχουν την εύνοιά του, ενώ και η διαβόητη υπομονή του μέχρι να βρει το σωστό σενάριο δύσκολα να έχει ικανοποιηθεί. Μπα, λοιπόν. Ίσως απηχώντας και προσωπικές επιθυμίες νομίζω ο Κρουζ θα εξαντλήσει την υπόθεση «Ταινία στο Διάστημα» με τον Νταγκ Λάιμαν και την Space X. Όλα αυτά φυσικά μετά την έξοδο της ταινίας του Ινιάριτου, που θεωρητικά είναι για τον Οκτώβριο του 2026, τώρα βρίσκεται στο μοντάζ. Εκτιμώ ότι ο Κρουζ θα προβεί σε μια αγρανάπαυση δημοσιότητας, το τελευταίο «Mission» αρέσει αλλά δεν κόβει τα εισιτήρια που θα περίμεναν οι δημιουργοί του, ίσως χρειάζεται μια ανακαίνιση του είδους της δράσης που ακολουθήσει, και το προαναφερθέν σχέδιο, εάν είναι βέβαια εφικτό, θα έχει προτεραιότητα.
Αναμένουμε τις εξελίξεις, ως τότε μια πρέζα machismo αλα '90ς (και Τόνι Σκοτ βέβαια) ποτέ δεν έβλαψε.