Καλώς ήλθατε στην Cruise-land: Τρέιλερ για το 7ο «Mission Impossible»

Καταμεσής μιας φρενίτιδας για τον αιώνιο σταρ και το αναμενόμενο σίκουελ του «Top Gun: Maverick», προστίθεται κατάλληλα και η πρόγευση του «Dead Reckoning», που θα ξεκινήσει του χρόνου μια άτυπη διλογία-αποχαιρετισμό του Κρουζ ως Ίθαν Χαντ.

Από τον Ηλία Δημόπουλο
Καλώς ήλθατε στην Cruise-land: Τρέιλερ για το 7ο «Mission Impossible»

«Η εποχή στην οποία πάλευες για το υποτιθέμενο ευρύτερο καλό τελείωσε, πολεμάς για ένα ιδανικό που δεν υπάρχει», λέει ο Κίτριτζ (Χένρι Τσέρνι 26 χρόνια μετά την πρώτη ταινία, επιστρέφει) και το γράψιμο του Κρίστοφερ ΜακΚούορι, που σκηνοθετεί κιόλας, επιβεβαιώνει για ακόμα μια φορά την πολυεπίπεδη αναφορά του στην σειρά, την εποχή αλλά και το φαινόμενο Κρουζ.

Από εκεί κι έπειτα ξεκινά μια λαχταριστή, αν όχι κάπως αγχωμένη, σειρά επεισοδιακών σκηνών σε κάθε είδους φυσικό και τεχνητό περιβάλλον (η Βενετία σκίζει, πάντως), που προλέγουν τι έχουμε να δούμε του χρόνου περίπου τέτοιον καιρό, στις 14 Ιουλίου του 2023. Επιστρέφουν χαρακτήρες που είναι πια η αγαπημένη μας ομάδα της IMF, επιστρέφει προφανώς η Ρεμπέκα Φέργκιουσον, η Βανέσα Κέρμπι, ενώ προστίθενται και οι Χέιλι Άτγουελ και Εσάι Μοράλες (villain), συμπληρώνοντας το πάντα πολυπρόσωπο επιτελείο.

Οι κασκάντες και τα set pieces θυμίζουν την φιλοσοφία της...Μερτσέντες, αφού κάθε επόμενο επεισόδιο της σειράς διακατέχεται από μια λογική που προσθέτει όσο χρειάζεται για να είναι νέο, αλλά και επαναφέρει επίσης όσα χρειάζονται για να αισθάνεσαι την οικειότητα του αγαπημένου. Προφανώς πάνω και πέρα απ' όλα είναι ο συνδετικός Τομ Κρουζ, έτοιμος κατά τα φαινόμενα για stunts από την κόλαση της κασκάντας, εδώ η ήδη περίφημη σκηνή με τη μοτοσικλέτα στο άλμα θανάτου στον γκρεμό. 

Ο Κρίστοφερ ΜακΚουόρι όπως είπαμε γράφει και σκηνοθετεί το τρίτο στη σειρά κινηματογραφικό επεισόδιο της σειράς (8η συνεργασία με Κρουζ, 7η ως σεναριογράφος ή/και σκηνοθέτης), Κρουζ και Τζ. Τζ. Έιμπραμς παράγουν για την Paramount και το πρώτο από τα δύο τελευταία MI της ιστορίας βγαίνει του χρόνου στις αίθουσες.