Να τον κακολογήσουμε δεν γίνεται. Παραείναι συμπαθής για κάτι τέτοιο. Έλεγε όντως ότι χρειάζεται ένα διάστημα off για να ανασυνταχθεί και να επανεφευρεθεί μετά τον οριακό, κατά τον ίδιο, ήρωα της Σέλεϊ, καθώς φαίνεται η αγρανάπαυση έγινε τάκα τάκα, ο οσκαρούχος ντελ Τόρο βάζει ξανά μπροστά τις μηχανές.
Πλάνα; Με το τσουβάλι. Το ένα θα είναι μια stop motion εκδοχή του «Buried Giant» του Καζούο Ισιγκούρο, ένα πλάνο για το οποίο έχουμε ξανακούσει, είναι σεταρισμένο για το Netflix και μάλλον θα έρθει πρώτο.
Έπειτα η δική του «crime» διασκευή (και καλά) του «Δείπνου μου με τον Αντρέ», το ονοματισμένο «Fury», με τον Όσκαρ Άιζακ ξανά, που θα είναι για δύο ετερόκλητους τύπους που ταξιδεύουν μαζί, σκοτώνουν κόσμο και συζητούν ακατάπαυστα. «Θέλω να είναι όλο στο φως, χωρις γερανούς, μόνο Ντόλυ και ζουμαρίσματα. Φοβάμαι. Φοβίζω και προκαλώ τον εαυτό μου να το κάνει.» Ήρεμα Γκιγιέρμο.
Και σα να μην έφταναν όλα αυτά, σκέφτεται να διασκευάσει και το Φάντασμα της Όπερας που (τι έκπληξη) κι αυτό ισχυρίζεται ότι θέλει να το κάνει αλλιώτικα, «έχω κανα-δυο ιδέες», ισχυρίζεται. Μην τα κάνετε όλα τόσο αλλιώτικα παιδιά, πρώτον θέλουμε να τα αναγνωρίζουμε, δεύτερον μετά τα βλέπουμε και δεν τα έχετε κάνει αξιοσημείωτα αλλιώτικα.
Όλα τούτα είναι υπό την σκέπη του Netflix, ο Μεξικανός είναι εδώ και πέντε χρόνια σε συμφωνία με την πλατφόρμα. Πρόσφατα ο φίλος ντελ Τόρο δήλωσε ότι ο «Frankenstein» σημειώνει το τέλος μιας εποχής για αυτόν, ήταν το όριο ενός τύπου αισθητικής γι' αυτόν, στον οποίο τύπο δεν θα επιστρέψει ξανά. Τι σημαίνει αυτό; Θα μάθουμε.





