Η Ντέμι Μουρ πραγματοποιεί εμφανίσεις το τελευταίο διάστημα, στο πλαίσιο της βραβειακής καμπάνιας του «Substance». Η πρώτη ευρεία κινηματογραφική διανομή του Μubi στις αμερικανικές αίθουσες, τα πήγε θαυμάσια εκεί, συγκεντρώνοντας 16,3 εκατομμύρια δολάρια. Αναλογικά η «Anora», αν και θεωρούμενη από πολλούς ως οσκαρικό φαβορί και με αδιανόητα επαινετικές κριτικές στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, μετά από ένα ελπιδοφόρα ξεκίνημα σε λίγες αίθουσες, κατάφερε να φτάσει αγκομαχώντας μέχρι τα 12 εκατομμύρια δολάρια, και μάλιστα έχοντας από πίσω της τη Neon, της ευρηματικής διαφήμισης, των «Παρασίτων», του «Lonlegs» και άλλων sleeper επιτυχιών, όχι τους πρωτάρηδες του Mubi.
Σε μια από τις πιο ευφάνταστες εκπομπές στο ίντερνετ, το «Ηοt Οnes» η Μουρ ρωτήθηκε για τη μεγαλύτερη αλλαγή που βίωσε στην κινηματογραφική βιομηχανία και απάντησε «η απώλεια της εμπειρίας της κινηματογραφικής αίθουσας». Πρόσθεσε ότι χάρηκε για τις επιδόσεις του «Substance» όμως. «Έχει ενδιαφέρον ότι η ταινία μπόρεσε να τραβήξει ανθρώπους πίσω στην αίθουσα. Στο σινεμά, όπως και στη ζωή, μετατοπιζόμαστε σιγά σιγά προς την απομόνωση. Και είναι κρίμα γιατί συλλογική εμπειρία μας φέρνει κοντά με τους άλλους. Κι ενώ αγαπώ πραγματικά το streaming, οφείλω να ομολογήσω ότι έχει κάτι εθιστικό. Ελπίζω να βρεθεί μια μέση λύση και να επιστρέψουμε όλοι στα σινεμά, δεν πρέπει να χάσουμε αυτή τη δυνατότητα», κατέληξε η ηθοποιός.
Το «Substance», που έκανε την πανελλήνια πρεμιέρα του στις 30ες Νύχτες Πρεμιέρας, προβάλλεται ακόμα στους κινηματογράφους. Αξίζει να το δείτε εκεί.