Δώδεκα ώρες αγωνίας για τον Ίθαν Χοκ

Ευτυχώς που υπάρχει και το «Πριν τα Μεσάνυχτα», γιατί ο Ίθαν Χοκ θα είχε πάθει ψυχικό κλονισμό, περιφερόμενος από το ένα θρίλερ στο άλλο. Μετά το «Sinister» έρχεται η σειρά του «The Purge», το οποίο πρόκειται για ένα low budget φιλμ, με προηγούμενο τίτλο «Vigilandia» και με τη Λένα Χέντεϊ στο πλευρό του πρωταγωνιστή με φόντο το κοντινό μέλλον της Αμερικής.

Από την Ανθή Νταουσάνη
Δώδεκα ώρες αγωνίας για τον Ίθαν Χοκ

Ευτυχώς που υπάρχει και το «Πριν τα Μεσάνυχτα», γιατί ο Ίθαν Χοκ θα είχε πάθει ψυχικό κλονισμό, περιφερόμενος από το ένα θρίλερ στο άλλο. Μετά το «Sinister» έρχεται η σειρά του «The Purge», το οποίο πρόκειται για ένα low budget φιλμ, με προηγούμενο τίτλο «Vigilandia» και με τη Λένα Χέντεϊ στο πλευρό του πρωταγωνιστή με φόντο το κοντινό μέλλον της Αμερικής.

Το πρώτο τρέιλερ δείχνει ακριβώς αυτό που είναι: ένα θρίλερ λίγο τηλεοπτικής αισθητικής από τον Τζέιμς ντε Μόνακο (σενάριο και σκηνοθεσία), με τη δράση να εκτυλίσσεται κατά τη διάρκεια μιας βίαιης και ανήσυχης νύχτας στο σπίτι μιας τετραμελούς οικογένειας.

Loading the player ...

Σύμφωνα με την πλοκή στο προσεχές μέλλον της παρηκμασμένης αμερικανικής κοινωνίας, οι αρχές έχουν δοκιμάσει τα πάντα, προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν το έγκλημα. Σε μια ακραία προσπάθεια αντιμετώπισης κάθε παράνομης δραστηριότητας, για δώδεκα ώρες κάθε χρόνο οι νόμοι αναστέλλονται, η επιβολή της δημόσιας τάξης παγώνει, κάθε όργανο ασφαλείας και προστασίας των πολιτών απαγορεύεται να επέμβει οτιδήποτε κι αν συμβεί και τα κακοποιά στοιχεία μπορούν να βασιλεύσουν ανενόχλητα σε μια νύχτα που προορίζεται να λειτουργήσει ως δικλείδα ασφαλείας του συστήματος. Και κατά ένα περίεργο τρόπο λειτουργεί – τουλάχιστον στο σύμπαν που περιγράφει η ταινία. Οι δείκτες της εγκληματικότητας κατεβαίνουν, η ανεργία περιορίζεται και ο κόσμος συνυπάρχει αρμονικά, με εξαίρεση το επικίνδυνο δωδεκάωρο.

Η οικογένεια του Ίθαν Χοκ και της Έλεν Χέντεϊ δεν ανήκει όμως σε όσους περιμένουν το «νεκρό χρόνο» για να εξασκήσουν τις εγκληματικές τους τάσεις, γι’ αυτό και όπως και οι υπόλοιποι φιλήσυχοι της πόλης κλειδώνονται στο σπίτι τους. Επειδή το θρίλερ έχει ορισμένους κανόνες, το δωδεκάωρο δεν πρόκειται να περάσει ανώδυνα κι ένας άγνωστος εισβάλλει στην αυλή τους αναζητώντας κυνηγημένος καταφύγιο. Φυσικά η παροχή ασύλου από την οικογένεια θα φέρει έξω από την πόρτα τους επικίνδυνους εκτελεστές. Που δε χρειάζεται (όπως στις άλλες ταινίες του είδους) να κόψουν το τηλέφωνο.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ