Η αλήθεια είναι πώς μετά τις ομοβροντίες Marvel, DC, Matrix και κάθε πονεμένου ανθυποσουπερήρωα (που κόβει πάντα τρελά εισιτήρια, η αλήθεια να λέγεται), η εφευρετικότητα και η φρεσκάδα του «Τα Πάντα Όλα» (να μια ακόμα τραγική νεοελληνική φράση που έφτασε ως και τίτλος ταινίας) φαντάζουν όαση.
Η ταινία, που έρχεται στις 28 Απριλίου στους ελληνικούς κινηματογράφους από την Tanweer, είναι σύμφωνα με την σύνοψή της η ιστορία μιας καθημερινής γυναίκας (Μισέλ Γεό), αφάνταστα κουρασμένης και με όλα τα προβλήματα της καθημερινότητας που καλά ξέρουμε, που έξαφνα μπλέκει σε μια πολυδιαστατική μάχη με μια υπερκοσμική, διασυμπαντική (και δεν συμμαζεύεται) δύναμη, με την οποία ουδόλως θέλησε να μπλέξει. Ο χώρος, ο χρόνος, οι διαστάσεις σπάνε και συμπλέκονται, οι εαυτοί σε καθεμιά τους το ίδιο και τα υπόλοιπα στο τρέιλερ εδώ:
Είδατε; Δεν θέλει πολύ. Καλά πλάνα θέλει, τόλμη και ευρηματικότητα, τίποτα πανάκριβο (μόλις 25 εκατομμύρια το κόστος, αδιανόητα πράγματα ακόμα και με...35χρονα κριτήρια) και βουά λα. Σύλληψη, φαντασία και δημιουργική χαρά. Προφανώς το κοινό, και δη το περίφημο «μεγάλο», είναι απροπόνητο σε ό,τι σπάει την υπερηρωική συνταγή, όμως αν πρόκειται να υπάρξει μια σωτηρία (ναι, και της αίθουσας), το στουντιακό σινεμά χρειάζεται μπόλιασμα από ταινίες σαν αυτήν.
Η σκηνοθεσία ανήκει στους The Daniels (Ντάνιελ Κουάν και Ντάνιελ Σάινερτ), ενώ στην διανομή βρίσκουμε πλην της Γεό, την Τζέιμι Λι Κέρτις και τους Στέφανι Κου, Κε Χουι Κουάν, Χάρι Σαμ Τζούνιορ.
Η ταινία είχε την πρεμιέρα της στις 11 Μαρτίου στο SXSW, ενώ ίσως η Α24 έχει στα χέρια της το πρώτο μεγάλο sleeper της σεζόν. Άνοιξε στις ΗΠΑ σε μικρό αριθμό αιθουσών, είχε τον δεύτερο καλύτερο μέσο όρο ανά αίθουσα μετά μόνο από την «Πίτσα Γλυκόριζα», ανέβασε ρυθμούς και αίθουσες στην δεύτερη εβδομάδα, ενώ αύριο Παρασκευή θα διευρυνθεί στις περίπου 1.200 αίθουσες των ΗΠΑ όπου και θα κριθεί αν όντως αυτή θα είναι η πρώτη ουσιώδης εμπορική έκπληξη του 2022. H κριτική μια φορά παραληρεί, το ίδιο και οι απόψεις των χρηστών του imdb.