Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Οδηγίες Χρήσης, Μέρα 3η

Προτάσεις για ταινίες και όχι μόνο για όσους βρεθούν στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης την Δευτέρα 5/11

Από τον Θανάση Πατσαβό
Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης: Οδηγίες Χρήσης, Μέρα 3η

Τρίτη μέρα προβολών για το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης και το cinemagazine.gr επέλεξε και σας προτείνει μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες της σημερινής μέρας. Διαβάστε παρακάτω, δείτε τα τρέιλερ και κάνετε τα πλάνα σας για σήμερα!

Τ’ Όνομα Μου Είναι Λι (Io Sono Li) του Αντρέα Σέγκρε
(αίθουσα Παύλος Ζάννας, 17:00)

Έχοντας ασχοληθεί επισταμένα με το θέμα της μετανάστευσης μέσα από τα ντοκιμαντέρ του, ο Ιταλός Αντρέα Σέγκρε μεταφέρει την ίδια θεματική και στη μυθοπλασία, ξετυλίγοντας την ιστορία μιας τρυφερής, όσο και αντισυμβατικής φιλίας που αναπτύσσεται ανάμεσα σε μία Κινέζα μετανάστρια και έναν Σλάβο ψαρά με φόντο τη λιμνοθάλασσα της Βενετίας. Υποψήφιο για το φετινό Βραβείο LUX (μαζί με το «Tabu» και το «Just the Wind»).

Μπιγκ Χιτ του Κάρολου Ζωναρά
(αίθουσα Τώνια Μαρκετάκη, 17:00)

Στην προσπάθειά του να εξιχνιάσει τα αίτια της αυτοκτονίας ενός συναδέλφου του, ο υπαστυνόμος Αριστείδης Κορμάς θα βρεθεί μπλεγμένος σε μια εφιαλτική περιπέτεια, όπου οργανωμένο έγκλημα και αστυνομία αποτελούν τις δυο όψεις του ίδιου νομίσματος. Επικίνδυνες γυναίκες, σκληροί άντρες και ασπρόμαυρη αισθητική σε έναν σπάνιο για τα ελληνικά δεδομένα μεταμοντέρνο φόρο τιμής στο φιλμ νουάρ.

Η Τελευταία Φορά Που Είδα το Μακάο (A Última Vez Que Vi Macau) των Ζουάου Πέντρου Ροντρίγκες, Ζουάου Ρούι Γκουέρα Ντα Μάτα
(αίθουσα Τζον Κασσαβέτης, 22:15)

Οι δύο Πορτογάλοι σκηνοθέτες (που είχαμε γνωρίσει και στις Νύχτες Πρεμιέρας με την «Odete») επιστρέφουν με έναν αισθητικά περιπετειώδη, εξαιρετικά προσωπικό και γεμάτο σινεφιλικές αναφορές συνδυασμό ντοκιμαντέρ, μυθοπλασίας και κινηματογραφικού δοκιμίου, που με μια θριλερική πρόφαση μας ταξιδεύει στο μακρινό Μακάο και στο παρελθόν της πρώην πορτογαλικής αποικίας.

Η Εποχή του Ρινόκερου (Fasle kargadan) του Μπαχμάν Γκομπαντί
(αίθουσα Ολύμπιον, 22:30)

Ο Ιρανός, κουρδικής καταγωγής δημιουργός Μπαχμάν Γκομπαντί («Ποιος φοβάται τους γάτους της Περσίας;»), στον οποίο το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης αφιερώνει φέτος μία από τις βασικές του ρετροσπεκτίβες, αγκαζάρει τη Μόνικα Μπελούτσι για το τελευταίο του –εικαστικά επιβλητικό– φιλμ, που συνδυάζει μια σπαρακτική ερωτική ιστορία με ένα καίριο πολιτικό σχόλιο για την ελευθερία της έκφρασης.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ