Ήταν να μην πάρει φόρα: Ντοκιμαντέρ για τον Κινηματογράφο από τον Ντέιβιντ Φίντσερ

Η ευτυχία του σκηνοθέτη για την συνεργασία του με το Netflix δεν κρύβεται και το «Voir» θα είναι ένας ακόμα καρπός της.

Από τον Ηλία Δημόπουλο
Ήταν να μην πάρει φόρα: Ντοκιμαντέρ για τον Κινηματογράφο από τον Ντέιβιντ Φίντσερ

Μετά το «House of Cards», το «Mindhunter» και το «Mank», ο Ντέιβιντ Φίντσερ παίρνει μπροστά και αφού το «Killer» έχει ως γνωστόν ξεκινήσει, παρουσιάζει στις 13 Νοεμβρίου στο φεστιβάλ του Αμερικανικού Ινστιτούτου Κινηματογράφου το «Voir», πάντα σε συνεργασία με το Netflix.

Το οποίο δεν ξέρει κανείς ακόμα τι ακριβώς θα είναι, όμως γνωρίζουμε ότι θα είναι κάτι σπέσιαλ για τον κινηματογράφο, υπό την μορφή βραχείας διάρκειας (από 10 έως 30 λεπτά) οπτικών δοκιμιών. «Κάτι που θα μας προκαλεί ή θα μας αναστατώνει συνδεόμενο με εμάς και τις ταινίες».

Γνωρίζοντας τον δημιουργό του «Se7en», του «Zodiac» και γενικώς μιας πλειάδας ταινιών που φιγουράρουν ψηλά στις προθήκες του σύγχρονου σινεμά, εξαιρώντας και (μισο)συγχωρώντας την λάθος κίνηση του «Mank», το ντοκιμαντέρ δεν θα είναι κάτι τρέχον, κάτι προβλέψιμο. Και θα είναι ένας ακόμη πόντος στον κολοσσό του streaming που έχει στα υπέρ του την συμβολαιογραφική κατοχή του σκηνοθέτη.

«Ποτέ δεν ήμουν ευτυχέστερος σε ένα μέρος απ' όσο είμαι στο Netflix. Είναι ωραίο που οι ταινίες έχουν ένα μέρος να υπάρχουν αντί να πρέπει να στριμώχνονται σε ένα spandex καλοκαίρι ή έναν χειμώνα της συμφοράς», λέει ο Φίντσερ από τη μια καταδικάζοντας την διανομή όπως την ξέραμε (αχανής η απόστασή του πια από δημιουργούς όπως ο Νόλαν, ο Βιλνέβ ή σινεμανθρώπους όπως ο Τομ Κρουζ, που υποφέρουν για την αίθουσα), αλλά και υπενθυμίζοντας ότι ήταν η στέρηση της ελευθερίας του δημιουργού που τον οδήγησε εκεί.