Κάπου, κάπως πρέπει σιγά-σιγά να κλείνει και ο κύκλος αναβίωσης των «τεράτων» για την γενιά που διανύουμε. Δράκουλες και βαμπίρ έχει παντού (...), το Νοσφεράτου του Έγκερς είναι προ των πυλών, μια Μούμια έγινε με Τομ Κρουζ σχετικά πρόσφατα, ο Πινόκιο (ως παιδικό τέρας) έγινε δύο φορές σε μια χρονιά (2022), o Φράνκενσταϊν γκουκλάρετε και...θα δείτε, αλλά: Ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θέλει να κάνει τον δικό του, το βλέπει στον ύπνο του από παιδί λέει και το πανάγαθο Netflix προστρέχει δημιουργούς που του κάθονται - ή έχουν ξεμείνει στον άσσο από βλαμμένης αδιαφορίας στούντιο.
Τούτο ξεκίνησε γυρίσματα, σύμφωνα με πληροφορίες, στις 25 του περασμένου Ιανουαρίου και ολοκλήρωσε τον Οκτώβριο που μας πέρασε. Με αυτό το ρυθμό υπολογίζεται ότι το post production δεν θα ολοκληρωθεί πριν φτάσουμε στο προσεχές φεστιβάλ Βενετίας, δηλαδή του χρόνου τέλη καλοκαιριού.
«Είναι γεγονός ότι ονειρεύομαι τον Φράνκενσταϊν από παιδί», λέει ο Ντελ Τόρο ήδη από το 2008 στο ComingSoon, ήδη δηλαδή από όταν ήταν παιδί. Ο Μεξικάνος είναι συλλέκτης αντικειμένων του Καρλόφ - που υποδυόταν το Πλάσμα (και όχι το Τέρας όπως επαναλαμβάνουν στο Word of Reel) και εξελίσσει το σχέδιο του για την τρέχουσα παραγωγή εδώ και πάνω από μια δεκαετία. Το 2018 είχε φτάσει πολύ κοντά να το αποπερατώσει, όμως η Universal το έκοψε εν τη γενέσει. (Ίσως απογοητεύμενη από τα 400+ εκατομμύρια δολάρια των εισπράξεων της Μούμιας, είχε κοστίσει και 200, όταν λέμε βλαμμένα στούντιο...)
Ο Ντελ Τόρο έχει μαζέψει ένα γερό καστ εδώ, με Όσκαρ Άιζακ, Τζέικομπ Ελόρντι, Κρίστοφ Βαλτζ, Μία Γκοθ και Τσαρλς Ντανς, ο Νταν Λόστεν είναι στη διεύθυνση Φωτογραφίας και αυτή θα είναι η 5η τους συνεργασία μετά τα Mimic, Crimson Peak, The Shape of Water και Nightmare Alley. O 70χρονος Δανός έχει δύο υποψηφιότητες για Όσκαρ για τις δύο τελευταίες. Ιδού και η πρώτη φωτογραφία για την ταινία: