Μεγάλη εισπρακτική επιτυχία σημειώνει το Gran Torino του αγέραστου Κλιντ Ίστγουντ, την πρώτη εβδομάδα της ευρείας κυκλοφορίας του στις αμερικανικές αίθουσες
Ο Κλιντ Ίστγουντ είναι η ζωντανή απόδειξη ότι οι παππούδες μας απλώς τεμπελιάζουν πίσω από το άλλοθι της (τρίτης) ηλικίας, αφού ο γεννημένος το 1930 ηθοποιός και σκηνοθέτης δεν κουράζεται να μας ξαφνιάζει με τη δημιουργικότητα και την ένταση των δραστηριοτήτων του, που αυξάνονται όσο αυτός μεγαλώνει! Αμέσως μετά την Ανταλλαγή (που υπήρξε υποψήφια και για 2 Χρυσές Σφαίρες) ο Ίστγουντ κυριολεκτικά έπεσε με τα μούτρα στα γυρίσματα του Gran Torinoκαι η εισπρακτική (τουλάχιστον) επιτυχία ήδη τον δικαιώνει.
Ο σούπερ Κλιντ τερμάτισε πρώτος στο αμερικανικό box office το περασμένο κινηματογραφικό τριήμερο, με τη νέα του ταινία να συγκεντρώνει στις αμερικανικές αίθουσες κοντά στα 29 εκατομμύρια δολάρια. Το Gran Τorino, 33η σκηνοθετική δουλειά του Ίστγουντ, σηματοδοτεί την εμπορική επιστροφή του δημιουργού και γίνεται η δεύτερή του επιτυχία στα ταμεία των ΗΠΑ, μετά το Space cowboys, που μάζεψε 18 εκατομμύρια δολάρια στην πρεμιέρα του το 2000. Μέχρι σήμερα, το Gran Τorino έχει κερδίσει περισσότερα από 40 εκατομμύρια δολάρια λόγω της κυκλοφορίας του σε κλειστό κύκλωμα αιθουσών από τις αρχές Δεκεμβρίου, ενώ η εβδομάδα που διανύουμε είναι η πρώτη, κατά την οποία η ταινία προβάλλεται ευρέως στις αμερικανικές αίθουσες. Και από την υποδοχή του κοινού φαίνεται ότι ο Κλιντ (που σκηνοθετεί και πρωταγωνιστεί σε αυτό το φιλμ) έχει συμπάθειες ακόμα και όταν υποδύεται έναν γερο-γρουσούζη ρατσιστή σαν τον Walt Kowalski.
Στις επόμενες θέσεις του box office (με ορατότητα περιορισμένη από το σύννεφο σκόνης που αφήνει πίσω του το Gran Torino), ακολουθεί το Bride Wars με τις Αν Χάθαγουέι και Κέιτ Χάντσον να ... παντρεύονται την ίδια μέρα και με μικρή διαφορά το θρίλερ τρόμου The Unborn. Την πεντάδα συμπληρώνει το ζευγάρι των πρώην -ο λόγος για τη Τζένιφερ Άνιστον και την κομεντί Marley and Me και τον Μπραντ Πιτ της Απίστευτης Ιστορίας του Μπέντζαμιν Μπάτον, που μπορεί να μην πανηγύρισε τη Χρυσή Σφαίρα, αλλά ατενίζει με αισιοδοξία την οσκαρική προοπτική.