Οι εκτιμήσεις των αναλυτών λένε ότι το «Gray Man» πάτωσε θριαμβευτικά στις αίθουσες, κάνοντας στην καλύτερη περίπτωση γύρω στα 250.000 δολάρια το πρώτο του τριήμερο. Και στη χώρα μας τα πράγματα δεν πρέπει να πήγαν καλύτερα – υπεύθυνος αίθουσας μας εκμυστηρεύτηκε ότι έκανε προβολή με έναν άνθρωπο μέσα και μάλιστα σε μέρα προσφορών. Δεν κρύβει τις εισπράξεις μόνο για λόγους αρχής κι επειδή σνομπάρει τα παραδοσιακά βιομηχανικά ήθη και το κύκλωμα των αιθουσών το Netflix. Τις κρύβει επειδή τα «μπλοκμπάστερ» του υφίστανται πανωλεθρία στις αίθουσες. Και όχι, αυτό δεν συμβαίνει επειδή ο κόσμος ξέρει ότι θα δει τις ταινίες σε λίγες μέρες στην πλατφόρμα. Αν ήταν έτσι, οι ταινίες της Universal πχ., οι οποίες, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, σε 17 μέρες είναι διαθέσιμες στο σπίτι, θα προβάλλονταν επίσης σε άδειες αίθουσες, ενώ ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Αν ήταν έτσι, το «Dune», που βγήκε ταυτόχρονα σε HBO-Max και αίθουσα, δεν θα έκλεινε την εισπρακτική πορεία του με 401.847.900 δολάρια σε όλο τον κόσμο – ένα ποσό που προέκυψε όταν οι αίθουσες φυτοζωούσαν, λόγω της νέας έξαρσης της πανδημίας.
Ο λόγος που δεν δουλεύουν ταινίες πιο εμπορικού προσανατολισμού, σαν το «Gray Man» είναι πολύ απλά επειδή ελάχιστοι θέλουν να πληρώσουν εισιτήριο για να τις δουν σε αίθουσα. Προτιμούν να τις χαζέψουν στο σπίτι. Όχι απαραίτητα να τις δουν, να τις χαζέψουν. Η ταινία, λοιπόν, ανέβηκε στην πλατφόρμα και, αναμενόμενα, προκάλεσε το ζωηρό ενδιαφέρον των συνδρομητών, σημειώνοντας το πέμπτο καλύτερο τριήμερο στην ιστορία της πλατφόρμας σύμφωνα με τα νούμερα που δημοσιεύει η ίδια η πλατφόρμα. 88.550.000 ώρες προβολής συμπληρώθηκαν μέσα στο πρώτο της τριήμερο, στις οποίες μάλλον συμπεριλαμβάνονται και όσοι έβαλαν να δουν 5-6 λεπτά και το έκλεισαν στη συνέχεια – ο τρόπος που μετρά τις ώρες προβολής η πλατφόρμα παραμένει αδιαφανής. Το «άνοιγμα» της ταινίας έμεινε πίσω από τον φιλμικό κολοσσό που λέγεται «Kissing Booth 3», που βρίσκεται στην τέταρτη θέση, και απέχει πολύ από το άνοιγμα 148.730.000 ωρών προβολής του «Red Notice». Το θυμάστε το «Red Notice»; Πριν λίγους μήνες βγήκε.
Όλα αυτά για να γράψουμε ότι το Netflix, που είναι απελπισμένο για δικά του brand names τώρα που χάνει σιγά σιγά δημοφιλείς ταινίες και σειρές άλλων εταιρειών, άναψε το πράσινο φως όχι μόνο για sequel της ταινίας, αλλά και για ένα spin-off που θα «εξερευνά διαφορετικά στοιχεία του σύμπαντος του Gray Man», σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση. Τόσα βιβλιά έχει γράψει ο Μαρκ Γκρίνι, στις ιστορίες του οποίου βασίστηκε χαλαρά το πρώτο φιλμ, οπότε υλικό υπάρχει. Ο Ράιαν Γκόσλινγκ αναμένεται να επιστρέψει, οι αδερφοί Ρούσο θα κάνουν και πάλι τον τροχονόμο, μην τα πολυλογούμε, πρόκειται για μια πραγματική νίκη του σινεμά και της δημοκρατίας.