O «Μονομάχος ΙΙ» βοήθησε τα συνολικά νούμερα να ανέβουν σε επίπεδα καλοκαιριού με 41.689 εισιτήρια από 145 οθόνες. Ως επαναφορά ενός brand name με απόσταση πολλών ετών από την προηγούμενη ταινία και με απήχηση κυρίως σε ένα κοινό μεγαλύτερης ηλικίας, ενδεικτικά combo είναι το «Top Gun: Maverick» με 47.460 εισιτήρια από 171 οθόνες και ο «Ιντιάνα Τζόουνς» με 46.986 εισιτήρια από 156 οθόνες. Βλέπουμε ότι αναλογικά κινήθηκε περίπου στα επίπεδα του «Maverick» και κάπως χαμηλότερα από τον Ιντιάνα Τζόουνς, ο οποίος πήρε και κάτι από το οικογενειακό κοινό. Υπάρχει ένα «αλλά», ότι οι δυο αυτές ταινίες κυκλοφόρησαν καλοκαίρι, που συνεπάγεται μειωμένες προβολές στα θερινά, όμως στη μετα-πανδημική εποχή η θερινή σεζόν είναι, αναλογικά, πιο αποδοτική για τους κινηματογράφους από την χειμερινή. Eπίσης, από τις 145 οθόνες, μόλις οι 44 ήταν αθηναϊκές, κάτι που δεν συνέβη στην περίπτωση των προανεφερθέντων, οπου υπήρχε καλύτερη αναλογία μεταξύ Αθηνών και λοιπής Ελλάδας - στην περίπτωση του Indiana οι αίθουσες ήταν μοιρασμένες. Είναι ένα καλό άνοιγμα, αντίστοιχο με εκείνο του περσινού «Ναπολέοντα», ο οποίος, όμως, είχε ασχημο word of mouth και δεν κατάφερε ούτε να τριπλασιάσει το άνοιγμα του. Το πόσο τελικά αρέσει στον κόσμο αυτή εδώ η ταινία θα φανεί. Όχι στο χειροκρότημα, στα νούμερα.
Θετικό ήταν και το άνοιγμα του νέου Αλμοδόβαρ που – θα το ξαναπούμε- αδικείται από το αδικαιολόγητα ευρύ κύκλωμα διανομής του και αδικεί μαζί του κάποιους κινηματογράφους. 11.213 εισιτήρια από 52 οθόνες έγραψε το κοντέρ, την περασμένη εβδομάδα το «Κονκλάβιο» είχε κόψει 13.466 εισιτήρια σε 68 οθόνες. Κάποιοι άνθρωποι της αγοράς κάνουν λόγο για αναιμικά νούμερα, αλλά θυμούνται περασμένες εποχές. Αν ανατρέξετε σε αντίστοιχες ενήλικες επιτυχίες των τελευταίων ετών που δεν ονομάζονται «Poor Things», πάνω κάτω αυτά είναι τα νούμερα. Πρέπει να ληφθεί υπόψη δε ότι ως ταινίες -ειδικά το «Κονκλάβιο»- δεν φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στο κοινό 25-34 - και αυτό είναι ένα κοινό που χρειάζεσαι για να ανέβεις ψηλότερα.
Το «Terrifier 3» είχε μια τρομακτική πτώση, της τάξεως του -65%, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες μας ότι θα έχει συμπεριφορά μεμονωμένου event. Φυσικά, με 47.496 εισιτήρια σύνολο, το οποίο εύκολα θα φτάσει τις 60 χιλιάδες, κανείς δεν θα μείνει παραπονεμένος – αν ήμασταν διανομείς, θα είχαμε ήδη οργανώσει double bill με τις δύο προηγούμενες ταινίες ή έστω με τη δεύτερη, καθώς η πρώτη είναι κακοτεχνία ολκής. Για το «Wild Robot» είχαμε γράψει ότι έχει δρόμο ακόμα και χαιρόμαστε που μας επιβεβαιώνει – αξίζει η ταινία- ενώ η πορεία του «Substance» πιστοποιεί ότι το TikTok μπορεί να κάνει θαύματα. Θα περάσει το φράγμα των 50 χιλιάδων εισιτηρίων, ένα διόλου ευκαταφρόνητο μέρος του προήλθε από τη Γιορτή του Σινεμά, αλλά και χωρίς αυτά, κανείς δεν περίμενε τέτοια μεγέθη, έστω κι αν οι αντιδράσεις του κοινού κατά την πρεμιέρα της στις Νύχτες Πρεμιέρας προοικονομούσαν τη συνέχεια.
Δείτε αναλυτικά το top-10:
1.«Μονομάχος ΙΙ», 41.689 εισιτήρια, 145 οθόνες
2.«Το Διπλανό Δωμάτιο», 11.213 εισιτήρια, 52 οθόνες
3.«Κονκλάβιο», 8.233 εισιτήρια, 53 οθόνες (Σύνολο: 28.542)
5.«Το Ατίθασο Ρομπότ», 6.990 εισιτήρια, 65 οθόνες (Σύνολο: 79,860)
6.«Red One», 5.545 εισιτήρια, 33 οθόνες (Σύνολο: 18.914)
7.«Venom: Η Τελευταία Πράξη», 4.688 εισιτήρια 34 οθόνες (Σύνολο: 120.885)
8.«Βραδύποδες στην Κουζίνα», 4.687 εισιτήρια, 47 οθόνες
9.«Τοτό 2: Η Σχολική Εκδρομή», 3.969 εισιτήρια, 38 οθόνες
10.«The Substance: Το Ελιξίριο της Νιότης», 3.639 εισιτήρια, 23 οθόνες (Σύνολο: 45.157)