Η Ντίσνεϊ ψάχνει «Σταχτοπούτα» με το βλέμμα στο «Τέρας»

Η Ντίσνεϊ έχει βάλει στόχο να μεταφέρει σε live action εκδοχές όλα τα κλασικά παραμύθια, ακόμα κι αν δεν έχουν όλες οι μεταφορές την ίδια ανταπόκριση στο μποξ όφις. Από τα σχεδόν 120 εκατομμύρια που εισέπραξε για την «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων» ως τα περίπου 80 που έφερε στα ταμεία ο τελευταίος «Μάγος του Οζ», τα στάνταρ διατηρούνται σε σταθερά υψηλά επίπεδα όταν το στούντιο αποφασίζει να ξαναπιάσει ένα αγαπημένο κλασικό και κατά κανόνα να το «σκοτεινιάσει» λιγάκι.

Από την Ανθή Νταουσάνη
Η Ντίσνεϊ ψάχνει «Σταχτοπούτα» με το βλέμμα στο  «Τέρας»

Η Ντίσνεϊ έχει βάλει στόχο να μεταφέρει σε live action εκδοχές όλα τα κλασικά παραμύθια, ακόμα κι αν δεν έχουν όλες οι μεταφορές την ίδια ανταπόκριση στο μποξ όφις. Από τα σχεδόν 120 εκατομμύρια που εισέπραξε για την «Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων» ως τα περίπου 80 που έφερε στα ταμεία ο τελευταίος «Μάγος του Οζ», τα στάνταρ διατηρούνται σε σταθερά υψηλά επίπεδα όταν το στούντιο αποφασίζει να ξαναπιάσει ένα αγαπημένο κλασικό και κατά κανόνα να το «σκοτεινιάσει» λιγάκι (με μέτρο, καθώς η Ντίσνεϊ είναι παραδοσιακά family friendly).

Έχοντας ήδη στα προσεχώς την αντεστραμμένη εκδοχή της «Ωραίας Κοιμωμένης» («Maleficent») με την Αντζελίνα Τζολί, η Ντίσνεϊ χτίζει σιγά σιγά και την ομάδα της «Σταχτοπούτας», που πρόσφατα συμπλήρωσε το κενό στην καρέκλα του σκηνοθέτη με τον Κένεθ Μπράνα, αλλά μόλις έχασε την Έμα Γουάτσον, η οποία, παρά τις φήμες που την ήθελαν κοντά σε συμφωνία για τον κεντρικό ρόλο, δε θα φορέσει τελικά το γοβάκι σε πείσμα της κακιάς μητριάς Κέιτ Μπλάνσετ. Νωρίτερα είχε αποχωρήσει ο Μαρκ Ρόμανεκ από τη σκηνοθεσία, καθώς οι ιδέες του θεωρήθηκαν κάπως τραβηγμένες για το στιλ του στούντιο.

Με αυτό το πρότζεκτ να αναζητάει εκ νέου πρωταγωνίστρια, η εταιρεία έχει στα σχέδιά της και μια νέα τρισδιάστατη διασκευή του «Η Πεντάμορφη και το Τέρας», με έμφαση στο χαρακτήρα του πρίγκιπα που η κατάρα έχει παραμορφώσει και με τίτλο απλώς «The Beast». Ο σεναριογράφος του «Trance», της υπνωτιστικής όσο και βίαιης νέας ταινίας του Ντάνι Μπόιλ, Τζο Ερν φέρεται να είναι ο επικρατέστερος για να επεξεργαστεί το σενάριο, οπότε ελπίζουμε σε κάτι λιγότερο παιδικό από το αναμενόμενo.

Θυμίζουμε, ότι κατά την προσφιλή πλέον τακτική του Χόλιγουντ, η νέα μεταφορά του κλασικού «Η Πεντάμορφη και το Τέρας» δεν είναι η μοναδική που σχεδιάζεται. Ο Γκιγιέρμο ντελ Τόρο έχει μιλήσει για μια σκοτεινή, γοτθική, απελπισμένα ρομαντική διασκευή με (προσωρινό) τίτλο «Beauty» (από εδώ λείπει ο άλλος χαρακτήρας του παραμυθιού) και πρωταγωνίστρια και πάλι την Έμα Στόουν, ενώ από την ευρωπαϊκή όχθη ο Κριστόφ Γκαν ετοίμαζε τη δική του εκδοχή με Λεά Σεϊντού και Βενσάν Κασέλ. Πάντως κανένα ακόμα από αυτά τα σχέδια δεν έχει μπει σε τροχιά υλοποίησης.

Ακόμα δεν υπάρχουν ονόματα για τη σκηνοθεσία και τους ρόλους στο πρότζεκτ της Ντίσνεϊ και υποθέτουμε ότι το δίδυμο Τζεφ Μπρίτζες – Πενέλοπε Κρουθ που ποζάρουν στην υπέροχη φωτογράφηση των παραμυθένιων ηρώων από την Άνι Λίμποβιτς μάλλον δεν ενδιαφέρονται.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ