Και ύστερα λένε ότι το αμερικάνικο όνειρο είναι μύθος. Η Τζίνα Καράνο πάλευε στο ρινγκ και εντυπωσίασε τον Στίβεν Σόντερμπεργκ που αποφάσισε να «ράψει» μια ταινία πάνω της. Και ιδού το Haywire, όπου η σέξι μονομάχος βρέθηκε ξαφνικά στα ίδια πλατό με ΜακΓκρέγκορ, Μπαντέρας, Φασμπέντερ, Ντάγκλας, Κασοβίτς και Τέιτουμ, με το φιλμ να προβάλλεται (εκτός διαγωνιστικού) στη Μπερλινάλε. Pas si mal. Ακόμα κι αν τα ταμεία δεν έσπασαν.
Και μπορεί να άλλαξαν ακόμα και τη χροιά της φωνής της για να μπορεί να σταθεί σε ταινία, αλλά η Τζίνα Καράνο μάλλον το πίστεψε ότι είναι ηθοποιός, αφού ετοιμάζεται για ακόμα ένα θρίλερ δράσης με τίτλο In the Blood και πίσω από την κάμερα τον Τζον Στόκγουελ του Into the Blue. To φιλμ, σε σενάριο Μπένετ Γιέλιν και Τζέιμς Ρόμπρτ Τζόνστον περιγράφεται ως ένα άλλο «Taken» με γυναικείο lead: Ζευγάρι πηγαίνει διακοπές στην Καραϊβική, ο άντρας εξαφανίζεται και η γυναίκα αντί να κλαίει κάτω από τους φοίνικες αποφασίζει να κυνηγήσει αυτούς που πιστεύει ότι απήγαγαν και σκότωσαν το σύζυγό της.
Ο Στόκγουελ δήλωσε στον Hollywood Reporter ότι ο ρόλος της Τζίνα δεν είναι μόνο μάχες σώμα με σώμα, αλλά έχει ανοιχτό πεδίο και για ερμηνεία, καθώς η ηρωίδα προσπαθεί να διαχειριστεί το βίαιο παρελθόν της (-προφανώς για να παίρνει τώρα το νόμο στα χέρια της, μάλλον δεν ήταν από τα κορίτσια που κάθονται σπίτι φτιάχνοντας cupcakes). Αυτό μοιάζει πιο δύσκολο για την Καράνο από κάθε απίθανο stunt, αλλά αν δεν έχει κι εκεί στο πλάι της έναν Μάικλ Φασμπέντερ να τονίζει την ένδειά της μπορεί οι αδυναμίες της να είναι λιγότερο ενοχλητικές.
Α.Ν