Η Τζολί (ξανα)πήρε το όπλο της

Ο Ρώσος μάγος των εφέ, Τιμούρ Μπεκμαμπέντοφ φαίνεται να έπεισε την Αντζελίνα Τζολί ότι η οπλοχρησία-οπλοκατοχή τιμωρείται μόνο α είσαι κοινός θνητός και όχι αν είσαι η πιο διάσημη σταρ του Χόλιγουντ.

Η Τζολί (ξανα)πήρε το όπλο της

Ο Ρώσος μάγος των εφέ, Τιμούρ Μπεκμαμπέντοφ φαίνεται να έπεισε την Αντζελίνα Τζολί ότι η οπλοχρησία-οπλοκατοχή τιμωρείται μόνο αν είσαι κοινός θνητός και όχι αν είσαι η πιο διάσημη σταρ του Χόλιγουντ.

Κι αυτό γιατί η πιθανότητα να δούμε την κυρία Πιτ ξανά πίσω από τις υπερμεγέθεις κάνες σε ένα sequel του Wanted, της βασισμένης σε κόμικ του Μαρκ Μίλαρ ταινίας καταιγιστικής δράσης του δημιουργού των Φυλάκων της Νύχτας (και της Μέρας) είναι μεγάλη.
Η Τζολί θα ξεσκονίσει το δυναμικό προφίλ της (που άλλωστε το ανέδειξε και ως Λάρα Κροφτ), θα προβάρει λίγες φορές το δολοφονικό βλέμμα που μας κατακεραύνωνε στο πρώτο φιλμ του 2008 και θα ξεκινήσει τα γυρίσματα σε κανένα μήνα, σε ΗΠΑ, Καναδά και Ρωσία. Για την επιστροφή του παρτενέρ της Τζέιμς ΜακΑβόι στα πλατό του Wanted 2 δεν έχει γίνει λόγος, ενώ πιθανότερο θεωρείται να επανέλθει ο Κονσταντίν Καμπένσκι, σταθερός συνεργάτης του σκηνοθέτη από τα Night & Day Watch.

Για όσους δεν είχαν δει την πρώτη ταινία, η ιστορία περιστρεφόταν γύρω από τη βαρετή ζωή του  25χρονου Γουέσλι (Τζέιμς Μακ Αβόι), που γίνεται ξαφνικά μέλος μιας μυστικής κοινωνίας και μεταμορφώνεται σε σκοτεινό εκδικητή! Όταν ο νεαρός loser γνωρίζεται με τη σέξι και δυναμική Φοξ (Τζολί), ανακαλύπτει την αληθινή του ταυτότητα και, έπειτα από εντατική εκπαίδευση, γίνεται μέλος μιας περίεργης, μυστικής Αδελφότητας δολοφόνων με αρχηγό το Σλόαν (Μόργκαν Φρίμαν). Σύντομα όμως ο Γουέσλι, έχοντας αποκτήσει όλη την εξουσία που πάντοτε επιθυμούσε, θα μάθει πως, το να ελέγχεις τη ζωή σου, είναι τελικά πολύ πιο δύσκολο από το να σκορπάς το θάνατο.

Δε ξέρουμε τίποτα για το πώς ο Μπεκμαμπέντοφ και οι σεναριογράφοι του φαντάζονται τη συνέχεια της ιστορίας, αλλά, σε ένα τέτοιο project το θέμα είναι να απολαύσουμε δύο ακόμα ώρες εξοντωτικής (ακόμα και για το θεατή) δράσης και μοναδικών εφέ, οπότε η απαίτηση για σεναριακή πρωτοτυπία έρχεται δεύτερη.

A.N.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ