Η Μάγια Χοκ ονειρευόταν επί χρόνια να ενσαρκώσει στη μεγάλη οθόνη την Αμερικανίδα μυθιστοριογράφο Φλάνερι Ο ‘ Κόνορ, που έφυγε πρόωρα από τη ζωή στην ηλικία των 39 ετών. Η αναγνωρισιμότητα που της χάρισε το «Stranger Things» βοήθησε να πάρει πράσινο φως το πρότζεκτ και έτσι γεννήθηκε το «Wildcat», μια ταινία που αφηγείται τις προσπάθειες της Ο’ Κόνορ να εκδώσει την πρώτη της συλλογή διηγημάτων. Εκείνο που διεγείρει (ακόμα) περισσότερο την περιέργεια των media για το φιλμ, είναι ο άνθρωπος που υπογράφει τη σκηνοθεσία: ο πατέρας της, Ίθαν Χοκ.
Πατέρας και κόρη έδωσαν συνέντευξη και φωτογραφήθηκαν στο Variety, με αφορμή την ταινία. «Στην αρχή των γυρισμάτων τον αποκαλούσα Ίθαν για να δείχνω επαγγελματίας, αλλά φαινόταν πιο παράξενο στους ανθρώπους γύρω μας και με ρωτούσαν για ποιο λόγο το κάνω αυτό, οπότε το γύρισα σε μπαμπά», είπε γελώντας η Μάγια Χοκ. «Είμαστε η indie, βαρετή εκδοχή των Kardashians», πρόσθεσε.
Η εταιρεία παραγωγής του Ίθαν Χοκ βρίσκεται ανάμεσα στους συμπαραγωγούς του πρότζεκτ, ωστόσο η πρόταση να το σκηνοθετήσει ο ίδιος ο ηθοποιός ήταν σκέψη της Μάγια. «Δεν ξέρω κανέναν άλλο που να ενδιαφέρεται για την τέχνη, την πίστη και την Αμερική», ήταν το αιτιολογικό της, με τον Χοκ να δηλώνει κολακευμένος που η κόρη του τον σκέφτηκε για την καρέκλα του σκηνοθέτη και να εξηγεί ότι εκείνο που τον τράβηξε στο εγχείρημα, ήταν η δυνατότητα να εξερευνήσει μια θεματική που τον απασχολεί πολύ: αν η τέχνη είναι μια πράξη πίστης.
Επειδή οι κατηγορίες περί νεποτισμού είναι αναπόφευκτες, ειδικά στις μέρες μας, που τα επονομαζόμενα «nepo babies» είναι σοσιομιντιακό trend – σε λίγους μήνες θα αντικατασταθεί από κάτι άλλο, μεγάλη κουβέντα αυτή – ο Χοκ ξεκαθαρίζει ότι ήταν ιδέα της Μάγια, ότι εκείνη τον διάλεξε για σκηνοθέτη. «Είμαι nepo μπαμπάς», λέει χαριτολογώντας, «και δεν ντρέπομαι καθόλου γι’αυτό. Αν κάποιος θέλει να μας κακολογήσει και να μας κριτικάρει, είναι δικαίωμά του και ας το κάνει. Δικό μας χρέος είναι να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά μπροστά και πίσω από τον φακό».
Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο Χοκ αναφέρει πότε κατάλαβε ότι η Μάγια θέλει να γίνει ηθοποιος όταν μεγαλώσει και δηλώνει ότι ποτέ δεν την αποθάρρυνε. Την ενημέρωσε, όμως, και για τη σκοτεινή πλευρά της διασημότητας, επικαλούμενος τον πρώτο του συμπρωταγωνιστή στην οθόνη, τον Ρίβερ Φοίνιξ, που πέθανε από υπερβολική δόση ναρκωτικών στην ηλικία των 23. «Υπάρχει μια γενικότερη φιλοσοφία, ότι επειδή είσαι διάσημος ηθοποιός, δεν μπορείς να κάνεις αλλιώς, οφείλεις να λειτουργείς έτσι, απαιτείται να παραδοθείς στις καταχρήσεις. Όχι, δεν απαιτείται», αναφέρει χαρακτηριστικά.
Στην ταινία η Μάγια έχει και ερωτικές σκηνές, που για άλλο δημιουργικό ζεύγους πατέρα-κόρης θα αποτελούσαν σίγουρα δύσκολες μέρες στο σετ, αλλά οι δυο τους δηλώνουν ότι δεν υπήρξε καμία αμηχανία μεταξυ τους. «Είχαμε έγνοια για τον Ράφαελ και τον Κούπερ (σ.σ. τους συμπρωταγωνιστές της Μάγια) , έπρεπε να τους προστατεύσουμε», λέει γελώντας ο Χοκ, για να συμπληρώσει η Μάγια «είχαμε διαχειριστές οικειότητας (σ.σ. ελληνική απόδοση του όρου intimacy co-ordinator) στα γυρίσματα, έτσι ώστε να αισθάνονται και οι δυο ασφάλεια και να μην πιστεύουν ότι τους παρακολουθεί ένας creepy πατέρας».
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη τους εδώ, έχει αρκετό ενδιαφέρον.