Το «Idol», η σειρά του Σαμ Λέβινσον με τον Weeknd και τη Λίλι-Ρόουζ Ντεπ, πέρασε και δεν ακούμπησε. Ήταν ένα ανιαρό camp ερωτικό θρίλερ αλά ‘90s, για το οποίο γράφτηκαν «τέρατα» κατά το στάδιο της προ-παραγωγής του και το παρασκήνιο των γυρισμάτων.Το θλιβερό είναι ότι έβλεπες ακόμα και στην κριτική του Variety να γράφουν για torture porn, επειδή κάποιος βλαξ χρησιμοποίησε αδόκιμα τον όρο στo επίμαχο άρθρο του Hollywood Reporter που κατακεραύνωνε τις παρεμβάσεις του Weeknd – αυτά συμβαίνουν όταν το infotainment και η κριτική μπαίνουν στο μπλέντερ.
Οι περιπέτειες του Weeknd στην μυθοπλασία έκαναν κακό στο brand name του, το οποίο βρισκόταν στα πάνω του, χάρη στο «Dawn Fm», μια ‘80s αναδρομή που επανέφερε θριαμβευτικά στη μαζική pop τo concept του ...concept album. Και κάπως έτσι το ψυχολογικό θρίλερ που γύρισε με σκηνοθέτη τον αγαπημένο του Indiewire Tρέι Έντουαρντ Σουλτζ (Κrisha, It Comes at Night) κακαθόταν στο ράφι επί έναν χρόνο, μέχρι που ανέλαβε τη διανομή του η Lionsgate, που έσπευσε να βοηθήσει και το «Megalopolis» του Κόπολα.
To φιλμ λέγεται «Hurry up Tomorrow» και είναι μια παράλλαγη της Misery, με τον Weeknd να υποδύεται τον διάσημο τραγουδιστή, τη Τζένα Ορτέγκα ως stalker του, ενώ σε άγνωστο ρόλο εμφανίζεται και ο Μπάρι Κιόγκαν. Το σενάριο συνυπογράφουν ο Weeknd με τον σκηνοθέτη, το αποτέλεσμα θα το δουμε εντός του 2025.