«Ημίχρονο στην Αμερική». Σε όλο τον κόσμο λέμε εμείς. Αυτό το σύντομο διάλειμμα που οι ομάδες ανασυντάσσονται. Όσοι παρακολουθούν τα ομαδικά (και όχι μόνο) σπορ ξέρουν ότι αυτό το dead time λειτουργεί συνήθως υπέρ του αδυνάτου, ανακόπτοντας τη δύναμη αυτού που υπερέχει. Ο ηττημένος της πρώτης περιόδου προσπαθεί να ανακτήσει την ψυχολογία του μαχητή, πάρει κουράγιο για να κάνει το come back από τα κάτω, να ανατρέψει το σκορ και να αναδειχτεί νικητής έστω και στο τελευταίο λεπτό.
Η Chrysler, μετά το περσινό υπερ-πετυχημένο σποτ με τον Έμινεμ (Imported from Detroit), δε θα μπορούσε να βρει καλύτερη αφορμή από το μεγάλο παιχνίδι του Super Bowl για να προβάλει το καινούργιο δίλεπτο διαφημιστικό της με τίτλο "It's Half Time in America" και με πρωταγωνιστή τον Κλιντ Ίστγουντ. Ο βετεράνος ηθοποιός και σκηνοθέτης περιγράφει την κατάσταση στην Αμερική σαν ένα μεταίχμιο, ακριβώς όπως η στιγμή που ο διαιτητής σφυρίζει το τέλος του ημιχρόνου και οι αθλητές έχουν λίγο χρόνο για να καταστρώσουν την αντεπίθεση. Το concept του σποτ είναι το comeback.
Και δεν είναι μόνο ο ποδοσφαιριστής ή ο μποξέρ που καλείται να ανατρέψει τα δεδομένα. Ο απλός πολίτης σε δύσκολους οικονομικά καιρούς, με την ανεργία και τη φτώχεια να τον έχουν φέρει πίσω στο σκορ, πρέπει να βρει τη δύναμη να σηκωθεί. Να παλέψει, να κάνει την έκπληξη. Αναρωτιέται τι πρέπει να κάνει για να γυρίσει το παιχνίδι. Και φοβάται, γιατί στην πραγματικότητα, αυτό δεν είναι παιχνίδι.
Α.Ν