Ρεπορτάζ υποστηρίζει ότι ζητήθηκε από τη δημιουργική ομάδα του «Inside Out 2» η αφαίρεση queer στοιχείων

Σύμφωνα με το IGN, υπήρξε εντολή από τα ανώτερα κλιμάκια να απαλειφούν οι υπόνοιες ότι η Ράιλι ενδιαφέρεται (και) ρομαντικά για τη Βαλ.

Από τον Γιάννη Βασιλείου
Ρεπορτάζ υποστηρίζει ότι ζητήθηκε από τη δημιουργική ομάδα του «Inside Out 2» η αφαίρεση queer στοιχείων

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του IGN, στην αρχική εκδοχή του «Tα Μυαλά που Κουβαλάς 2» υπήρχαν hints ότι το ενδιαφέρον της ηρωίδας, της Ράιλι, για τη Βαλ είχε κι ένα ανεπαίσθητο ρομαντικό υπόστρωμα, μα οι εργαζόμενοι στο προτζεκτ λάμβαναν διαρκώς εντολές από τα ανώτερα κλιμάκια να απαλείψουν τα συγκεκριμένα hints και να κάνουν την ηρωίδα να φαίνεται «λιγότερο queer». Ανώνυμες πηγές από τους λένε ότι υπήρχε μεγάλη αγωνία των ανθρώπων της εταιρείας για τυχόν queer μοτίβα και λεπτομέρειες καιι ότι πίεζαν να αφαιρεθούν σε όλη τη διάρκεια της παραγωγής.

Τα παραπάνω δεν μας κάνουν εντύπωση, καθώς ο Μπομπ Άιγκερ, ο CEO της Ντίσνεϊ είχε δηλώσει την περσινή χρονιά ότι θα υπάρξουν σχετικές αλλαγές στα εγχειρήματα της εταιρείας. Η επιθετικότητα μιας μεγάλης και φωνασκούσας μερίδας της fan κοινότητας, η στοχοποίηση των προτζεκτ της εταιρείες από σοσιομιντιακές alt-right συνιστώσες, αλλά και η πτώση των εισιτηρίων στις επονομαζόμενες «κόκκινες» πολιτείες των ΗΠΑέφεραν αυτές τις αποφάσεις.

Για να κάνουμε τον δικηγόρο του διαβόλου πάντως, η σεξουαλική αφύπνιση της Ράιλι δεν φαίνεται να αφορούσε την ταινία, ούτε σε εκείνη την αρχική εκδοχή. Άλλωστε η Pixar έκανε μια ωραιότατη, περιεκτική (και συμπεριληπτική) ταινία για αυτό το ζήτημα πρόπερσι, το «Turning Red».  

Ο Έρικ Ρόμπερτς πιστεύει ότι ο Σκορσέζε του κρατάει κακία«The Substance»: Η ταινία-σοκ των φετινών Καννών στις 30ές Νύχτες Πρεμιέρας