To παρασκήνιο και το εξωκινηματογραφικό δράμα της κινηματογραφικής διασκευής του «Τελειώνει με Εμάς» της Κόλιν Χούβερ έχει μεγαλύτερο ενδιαφέρον από την ίδια την ταινία - περισσότερα στην κριτική της Βαρβάρας Κοντονή που θα δημοσιευτεί την Πέμπτη. Πέραν των διαμαρτυριών που δέχεται η τελευταία, επειδή προωθεί με φρου φρου κι αρώματα μια ταινία που αφορά την ενδοοικογενειακή βία – ελέγχεται αυτό, όταν δεις την ταινία, θα διαπιστώσεις ότι κι εκείνη δίνει έμφαση στα φρου φρου και τα αρώματα- υπάρχει μια ολόκληρη παραφιλολογία γύρω από το τελικό cut της ταινίας και από τις σχέσεις της με τον συμπρωταγωνιστή και σκηνοθέτη της Τζάστιν Μπαλντόνι.
Ο ίδιος δεν εμφανίζεται πουθενά μαζί της και στο ενδεχόμενο ενός σίκουελ, δηλώνει ότι πιθανότατα δεν θα το σκηνοθετήσει, προσθέτοντας καυστικά ότι «υπάρχουν πολλοί σκηνοθέτες εκεί έξω, θα μπορούσε να το γυρίσει η Μπλέικ Λάιβλι». Θεωρητικά, με την επιτυχία της ταινίας, που έχει ξεπεράσει ήδη τα 250 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box-office, το πράσινο φως για τη διασκευή της λογοτεχνικής συνέχειας θα έπρεπε να έχει ανάψει ήδη. Όμως η εταιρεία παραγωγής του Μπαλντόνι έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα μεταφοράς του βιβλίου για το σινεμά και, όπως καταλαβαίνετε, αυτό δυσκολεύει την κατάσταση, παρά το γεγονός ότι ο χαρακτήρας του Μπαλντόνι έχει περιορισμένο ρόλο.
Πιστεύουμε ότι θα τα βρουν στο τέλος. Αν δεν κυκλοφορήσει η ταινία μέσα στην επόμενη διετία, υπάρχει ο κίνδυνος να μαραθεί το ενδιαφέρον του ευρύτερου κοινού και να την περιμένει μόνο το πιστό της Κόλιν Χούβερ.