Ξανά μαζί Μπραντ Πιτ - Ντέιβιντ Φίντσερ;

Έχει περάσει αρκετός καιρός από την πρώτη εκδήλωση ενδιαφέροντος του Ντέιβιντ Φίντσερ για μια μεταφορά του «20.000 Λεύγες Κάτω από τη Θάλασσα» για την Ντίσνεϊ και την τελευταία φορά που ακούσαμε κάτι γι’ αυτό, ο Κέβιν Γουόκερ (Seven) είχε αναλάβει να επεξεργαστεί το σενάριο.

Από την Ανθή Νταουσάνη
Ξανά μαζί Μπραντ Πιτ - Ντέιβιντ Φίντσερ;

Έχει περάσει αρκετός καιρός από την πρώτη εκδήλωση ενδιαφέροντος του Ντέιβιντ Φίντσερ για μια μεταφορά του «20.000 Λεύγες Κάτω από τη Θάλασσα» για την Ντίσνεϊ και την τελευταία φορά που ακούσαμε κάτι γι’ αυτό, ο Κέβιν Γουόκερ (Seven) είχε αναλάβει να επεξεργαστεί το σενάριο. Μετά από πολλούς μήνες σιωπής, τα νέα θέλουν το διάσημο σκηνοθέτη  να προσπαθεί να φέρει το συνεργάτη του Μπραντ Πιτ (Seven, Fight Club, Μπέντζαμιν Μπάτον) στην παραγωγή, προκειμένου να υποδυθεί τον Νεντ Λαντ, ρόλος που συνδέθηκε με τον Κερκ Ντάγκλας στο θρυλικό ταξίδι του Ναυτίλου το 1954.

Δεν υπάρχει κάτι επιβεβαιωμένο, αλλά προφανώς η ταινία «ανεβαίνει κατηγορία», αν ο Φίντσερ πείσει τον σούπερ σταρ πρωταγωνιστή να μπει στο υποβρύχιο, ιδιαίτερα αν ένα ανάλογο όνομα αναλάβει και το ρόλο του μυστηριώδους Κάπτεν Νέμο.

Ο σκηνοθέτης πάντως δεν έχει επίσημα αποσυσχετιστεί από το φραντσάιζ του «Millenium» (αν και είναι απίθανο να επιστρέψει), επιπλέον αυτόν τον καιρό ασχολείται με τον πιλότο του τηλεοπτικού "House of the Cards", ενώ σε εκκρεμότητα παραμένουν και τα σχέδιά του να αναλάβει τη μεταμόρφωση της Τζολί σε Κλεοπάτρα, ο προγραμματισμός επομένως είναι ακόμα πολύ ρευστός.

Παρά την ομπρέλα της Ντίσνεϊ που σίγουρα δε θα επιτρέψει στους ήρωες και στην ατμόσφαιρα να «σκοτεινιάσουν» πολύ, η ιστορία του Βερν και ιδιαίτερα ο αντι-ηρωικός χαρακτήρας του Νέμο  προσφέρονται για ένα φιντσερικό twist, που θα μπορούσε να δώσει νέα πνοή στο ταξίδι του Ναυτίλου σε ανεξερεύνητα βάθη.

Το μόνο πρόβλημα για την εταιρεία είναι ότι ο Φίντσερ μπορεί να κάνει αξιόλογες ταινίες, αλλά ο προϋπολογισμός του είναι πάντα δυσθεώρητος σε σχέση με τα κέρδη που αποφέρει το όραμά του. Τόσο ο "Μπέντζαμιν Μπάτον" του όσο και το "Κορίτσι με το Τατουάζ" δεν αξιοποίησαν εισπρακτικά τη φήμη, αλλά και την ακριβή παραγωγή τους.

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ