Ξανά Οδηγός ο Γκόσλινγκ

Ο Ντέρεκ Σίανφρανς δε γνώρισε χθες το Ράιαν Γκόσλινγκ. Δε χρειάζεται ούτε τον Τζορτζ Κλούνεϊ, ούτε και το Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν να του δώσουν συστάσεις, γιατί πριν ακόμα τον δούμε ως φιλόδοξο πολιτικό σύμβουλο και ως κουλ Οδηγό, ο ίδιος τον είχε καθοδηγήσει ως άντρα της Μισέλ Ουίλιαμς στο σκοτεινό indie δράμα του, ο λόγος για το Blue Valentine φυσικά.

Ξανά Οδηγός ο Γκόσλινγκ

Ο Ντέρεκ Σίανφρανς δε γνώρισε χθες το Ράιαν Γκόσλινγκ. Δε χρειάζεται ούτε τον Τζορτζ Κλούνεϊ, ούτε και το Νίκολας Βίντινγκ Ρεφν να του δώσουν συστάσεις, γιατί πριν ακόμα τον δούμε ως φιλόδοξο πολιτικό σύμβουλο και ως κουλ Οδηγό, ο ίδιος τον είχε καθοδηγήσει ως άντρα της Μισέλ Ουίλιαμς στο σκοτεινό indie δράμα του – ο λόγος για το Blue Valentine φυσικά.

Στη νέα του δουλειά, με τίτλο The Place Beyond the Pines, ο Γκόσλινγκ, ο οποίος διανύει μια από τις πιο δημιουργικές σεζόν της καριέρας του, συμφώνησε να πρωταγωνιστεί ξανά, αυτήν τη φορά ως μηχανόβιος που κινείται στα όρια του νόμου (ίχνη Drive στον ορίζοντα) και καταδιώκεται από σκληροτράχηλο μπάτσο που θα τον ερμηνεύει ο Μπράντλεϊ Κούπερ. Εύα Μέντες, Ρόουζ Μπάιρν, Μπεν Μέντελσον και Ρέι Λιότα είναι επίσης στο καστ.

Ο Σίανφρανς έχει πει ότι το σενάριο το εμπνεύστηκε από τον Τζακ Λόντον και φιλοδοξεί να αφηγηθεί κινηματογραφικά την ιστορία δύο γενεών με συγκρούσεις ανάμεσα σε πατέρες και γιους, πολλά όπλα, πολλά γκάζια και καλή δόση περιπέτειας: «Στο Blue Valentine το στοίχημα ήταν να δημιουργήσω μια βίαιη ταινία χωρίς καθόλου όπλα. Τώρα τα πράγματα είναι πιο εύκολα για μένα αφού το νέο πρότζεκτ έχει πολλά όπλα μέσα. Ακόμα πάντως είμαστε στο στάδιο της αναζήτησης στούντιο» είπε ο σκηνοθέτης.

Ο χαρακτήρας του Γκόσλινγκ, ένας επαγγελματίας αναβάτης αγωνιστικών μηχανών αναγκάζεται να το γυρίσει στις ληστείες τραπεζών για να συντηρήσει το νεογέννητο γιο του, αλλά βρίσκει απέναντί του τον Κούπερ που παίρνει την αποστολή της σύλληψή του πολύ προσωπικά. Το The Place Beyond the Pines έχει το υλικό και τα πρόσωπα για να εξελιχθεί σε ένα δραματικό θρίλερ που μέσα από τη δράση του θα κλείνει το μάτι σε θέματα σχέσεων πατέρα – γιου, ληστή και αστυνόμου, καλού και κακού, (κινηματογραφικού) ήρωα και αντι-ήρωα.

Α.Ν

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ