Η Μπίγκελοου φαίνεται ότι δεν αισθάνεται να έχει κλείσει τους λογαριασμούς της στην εμπόλεμη ζώνη και είναι έτοιμη να βυθιστεί σε νέα «αμοντάριστα» πλάνα από ακόμα μια αμερικανική «ανοιχτή πληγή». Ενώ ακόμα γύριζε το Hurt Locker, την υποψήφια για Όσκαρ ταινία της που παρακολουθεί τις περιπέτειες μιας ομάδας πυροτεχνουργών στο Ιράκ, είχε ήδη στα σκαριά ένα project με τίτλο Triple Frontier- και πάλι μαζί με το σεναριογράφο Μαρκ Μπόαλ, ο οποίος πριν γράψει το Hurt Locker, βρισκόταν στο Ιράκ με την ιδιότητα του φωτορεπόρτερ. Ακόμα όμως κι αν φαίνεται ταγμένη στα αντιπολεμικά της κινηματογραφικά οράματα, η σκηνοθέτης μπορεί να καταλήξει σε κάτι εντελώς καινούργιο, στην περίπτωση που κρατήσει στα χέρια της το οσκαρικό αγαλματίδιο το Μάρτιο. Τότε ίσως να αισθανθεί ότι ένα κεφάλαιο έκλεισε... Α.Ν
Ξανά στην εμπόλεμη ζώνη η Μπίγκελοου
Η Κάθλιν Μπίγκελοου, ένα από τα ονόματα που έχουν θέσει ισχυρή υποψηφιότητα για τα φετινά βραβεία της Ακαδημίας και όχι μόνο με το πολεμικό δράμα "The Hurt Locker", φαίνεται ότι θα ακολουθήσει την ίδια συνταγή και για την επόμενη ταινία της.
Η Μπίγκελοου φαίνεται ότι δεν αισθάνεται να έχει κλείσει τους λογαριασμούς της στην εμπόλεμη ζώνη και είναι έτοιμη να βυθιστεί σε νέα «αμοντάριστα» πλάνα από ακόμα μια αμερικανική «ανοιχτή πληγή». Ενώ ακόμα γύριζε το Hurt Locker, την υποψήφια για Όσκαρ ταινία της που παρακολουθεί τις περιπέτειες μιας ομάδας πυροτεχνουργών στο Ιράκ, είχε ήδη στα σκαριά ένα project με τίτλο Triple Frontier- και πάλι μαζί με το σεναριογράφο Μαρκ Μπόαλ, ο οποίος πριν γράψει το Hurt Locker, βρισκόταν στο Ιράκ με την ιδιότητα του φωτορεπόρτερ. Ακόμα όμως κι αν φαίνεται ταγμένη στα αντιπολεμικά της κινηματογραφικά οράματα, η σκηνοθέτης μπορεί να καταλήξει σε κάτι εντελώς καινούργιο, στην περίπτωση που κρατήσει στα χέρια της το οσκαρικό αγαλματίδιο το Μάρτιο. Τότε ίσως να αισθανθεί ότι ένα κεφάλαιο έκλεισε... Α.Ν