Ξανά στην εμπόλεμη ζώνη η Μπίγκελοου

Η Κάθλιν Μπίγκελοου, ένα από τα ονόματα που έχουν θέσει ισχυρή υποψηφιότητα για τα φετινά βραβεία της Ακαδημίας και όχι μόνο με το πολεμικό δράμα "The Hurt Locker", φαίνεται ότι θα ακολουθήσει την ίδια συνταγή και για την επόμενη ταινία της.

Ξανά στην εμπόλεμη ζώνη η Μπίγκελοου
Η Κάθλιν Μπίγκελοου, ένα από τα ονόματα που έχουν θέσει  ισχυρή υποψηφιότητα για τα φετινά βραβεία της Ακαδημίας και όχι μόνο (-οι Χρυσές Σφαίρες ανακοινώνονται την Κυριακή!) με το πολεμικό δράμα "The Hurt Locker", φαίνεται ότι θα ακολουθήσει την ίδια συνταγή και για την επόμενη ταινία της. Η σκηνοθέτης δεσμεύτηκε να μεταφέρει στο σινεμά μια σειρά από άρθρα του Ντέιβιντ Ροντ στους NYTimes, σε μια κινηματογραφική σύνθεση με τίτλο "Held By the Taliban". O δημοσιογράφος και συγγραφέας έπεσε θύμα απαγωγής των Ταλιμπάν, καθώς βρισκόταν στο Αφγανιστάν, κάνοντας έρευνα για το βιβλίο του, σχετικά με την κατάσταση στη  χώρα. Το άρθρο του «7 Months, 10 Days in Captivity» που δημοσιεύτηκε πέρυσι στους Times είναι ενδεικτικό της εμπειρίας του.

Η Μπίγκελοου φαίνεται ότι δεν αισθάνεται να έχει κλείσει τους λογαριασμούς της στην εμπόλεμη ζώνη και είναι έτοιμη να βυθιστεί σε νέα «αμοντάριστα» πλάνα από ακόμα μια αμερικανική «ανοιχτή πληγή». Ενώ ακόμα γύριζε το Hurt Locker, την υποψήφια για Όσκαρ ταινία της που παρακολουθεί τις περιπέτειες μιας ομάδας πυροτεχνουργών στο Ιράκ, είχε ήδη στα σκαριά ένα project με τίτλο Triple Frontier- και πάλι μαζί με το σεναριογράφο Μαρκ Μπόαλ, ο οποίος πριν γράψει το Hurt Locker, βρισκόταν στο Ιράκ με την ιδιότητα του φωτορεπόρτερ. Ακόμα όμως κι αν φαίνεται ταγμένη στα αντιπολεμικά της κινηματογραφικά οράματα, η σκηνοθέτης μπορεί να καταλήξει σε κάτι εντελώς καινούργιο, στην περίπτωση που κρατήσει στα χέρια της το οσκαρικό αγαλματίδιο το Μάρτιο. Τότε ίσως να αισθανθεί ότι ένα κεφάλαιο έκλεισε...  Α.Ν

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ