Ούτε μια βδομάδα δεν έχει περάσει από τον θόρυβο του «Don't Worry Darling» και της υποτιθέμενης απόλυσής του από την παραγωγή και την σκηνοθέτιδα Ολίβια Γουάιλντ - εδώ και τα δύο άρθρα μας για την διασκεδαστική υπόθεση - και ο ΛαΜπέφ δεν φαίνεται να ζορίζεται με την επάνοδό του. Επάνοδο που να σημειωθεί έχει χρειαστεί αφού εδώ και δύο χρόνια ο πολύκροτος ηθοποιός έχει να αντιμετωπίσει ακριβείς κατηγορίες κακοποποίησης και αγωγής από την πρώην συντροφό του.
Προς διάσωση του ηθοποιού Λαμπέφ έρχεται ο Φράνσις Φορντ Κόποπλα που τον συγκαταλέγει στο ήδη πολυμελές επιτελείο του «Megalopolis». Εκεί θα βρει τους νεοανακοινωθέντες Τάλια Σάιρ και Τζέισον Σβάρτζμαν (αδελφή και ανιψιός - ποτέ ανησυχία οικογενειοκρατίας ο Φράνσις), τους Γκρέις Βάντερβααλ, Τζέιμς Ρίμαρ και Κάθριν Χάντερ - οι πανηγυρισμοί μας ακούγονται μέχρι έξω για τούτη - καθώς και τους ήδη ανακοινωμένους εδώ και καιρό Άνταμ Ντράιβερ, Νάταλι Εμάνουελ, Φόρεστ Γουίτακερ, Λόρενς Φίσμπερν, Γιον Βόιτ και Όμπρεϊ Πλάζα.
Η σύνοψη της ταινίας των 100 εκατομμυρίων από την τσέπη του 83χρονου - και ποιος ξέρεις πόσων ακόμα εκατομμυρίων που θα προκύψουν - αναφέρει «την μοίρα της Ρώμης που πλανάται πάνω από τον μοντέρνο κόσμο που αδυνατεί να λύσει τα κοινωνικά του προβλήματα σε μια επική ιστορία πολιτικής φιλοδοξίας, διάνοιας και διϊστάμενου έρωτα». Αλήθεια, αν τούτο παρά τις αντιξοότητες του βγει, θα μιλάμε χρόνια για δαύτο. Το κρίσιμο ερώτημα είναι όχι πόση ενέργεια υπάρχει μέσα στον ιδιοφυή γέροντα, αλλά πόση πνευματική διείσδυση (και επίγνωση) διατηρεί σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία, με τρόπους δυσνόητους, ίσως, στις περασμένες γενιές. Τα γυρίσματα ξεκινούν τον Νοέμβριο στην Τζιόρτζια των ΗΠΑ και προγραματίζονται να ολοκληρωθούν τον Μάρτιο του 2023.
Πίσω στον Λαμπέφ, να προσθέσουμε ότι θα βρεθεί και στο «Padre Rio» του Έιμπελ Φεράρα (κύλησε ο τέντζερης...), μια ταινία που ανοίγει στην εξελισσόμενη Βενετία, με τον ηθοποιό πάντως να μην έχει προγραμματίσει εμφάνιση και προώθηση στον Τύπο. Με το καλό όλα, και να κοιτάξει να είναι καλύτερος άνθρωπος από εδώ και στο εξής.