Αντίθετα με τους ισχυρισμούς του σκηνοθέτη/σεναριογράφου του, Σαμ Εσμάιλ, το είδος της καταστροφής παρότι στον κανόνα του όντως στέκεται στα θεαματικά set pieces, έχει κάμποσες παραγωγές που πηγάζουν από την ίδια lo-fi κοίτη που και τούτη η παραγωγή πηγάζει. Εδώ έχουμε μια μεταγραφή του βιβλίου του Ρουμάαν Αλάμ, μόνο που καθώς στην παραγωγή έρχεται το πρώην προεδρικό ζεύγος Ομπάμα (με την Higher Ground εταιρεία παραγωγής τους) και το Netflix, αποχωρούμε από το lo-fi επιτραπέζιο για μικρά (ή πιο έξυπνα, βλ. «Primer» και τα παρεπόμενά του, παιδιά) και ερχόμαστε στην χώρα του Ιερού Ξύλου.
Ως εκ τούτου μετά το υψηλό προφίλ του, επίσης Netflix-ικού, «Don't Look Up», παρεμπιπτόντως επίσης μιας ταινίας καταστροφής με την έμφαση μακριά από τα εφφέ, ιδού μια παραγωγή με τους Τζούλια Ρόμπερτς, Ίθαν Χοκ, Μαχέρσαλα Αλί, Κέβιν Μπέικον και Μαϊχά'λα Χέρολντ, σε μια ιστορία που έχει ως εξής: Ρόμπερτς και Χοκ είναι ένα ζευγάρι που νοικιάζει ένα πολυτελές διαμέρισμα για τα δυο παιδιά του. Όμως ένα βράδυ αριβάρουν εκεί οι Αλί και Μαϊχά'λα, μπαμπάς και κόρη, φέρνοντας δυσοίωνα νέα μιας μυστηριώδους κυβερνοεπίθεσης που τους αναγκάζει να βρουν καταφύγιο στο σπίτι των πρώτων, το οποίο όμως ισχυρίζονται ότι είναι δικό τους. Οι δύο οικογένειες ζουν στο βάρος της επικείμενης απειλής, με έναν τρόμο, λέει, που κορυφώνεται με το πέρασμα του χρόνου, ενώ ο κόσμος σταδιακά καταρρέει. Ταινία για κυριακάτικο πρωινό ακούγεται, μέσα είμαστε. Βοηθά ότι ο Αλάμ έγραψε την πρώτη ύλη λίγο πριν την έκρηξη της πανδημίας, με το βιβλίο μάλιστα να εκδίδεται εκείνον τον χαμογελαστό Οκτώβριο του 2020.
Η ταινία θα βγει στις αίθουσες στις 22 Νοεμβρίου, πράγμα ενδιαφέρον ως επιλογή διότι τότε βγαίνει το Napoleon και σε περιορισμένο κύκλωμα το Maestro (του Μπράντλι Κούπερ), ενώ θα περάσει στην πλατφόρμα στις 8 Δεκεμβρίου. Θα ανοίξει επίσης το φεστιβάλ του AFI στο Λος Άντζελες στις 25 Οκτωβρίου για να ξεκινήσει ένα word of mouth. Δείτε το (απολαυστικό) τρέιλερ και θα γίνει και σε εσάς σαφές ότι η εσχατολογία του κλιματικού τρόμου μπορεί να ξεμύτισε στο τελευταίο τέταρτο του 20ού αιώνα, αλλά τώρα πάει πανεπιστήμιο και το πράγμα δεν είναι πια καθόλου αστείο.