Μετά από άκρα μυστικότητα, κάποια στοιχεία για την υπόθεση του 23ου Μποντ φαίνεται να βγαίνουν – έστω και ανεπίσημα- στη δημοσιότητα. Μέχρι στιγμής γνωρίζουμε ότι ο Σαμ Μέντες θα κρατά τη μπαγκέτα του ενορχηστρωτή στην περιπέτεια που εκτός από τους Ντάνιελ Κρεγκ και Τζούντι Ντεντς θα περιλαμβάνει καστ που «τα σπάει»: Χαβιέ Μπαρδέμ (σε ρόλο αταυτοποίητου ακόμα χαρακτήρα, πάντως κακού), Ρέιφ Φάινς σε «ρόλο κλειδί» και Ναόμι Χάρις στην επιστροφή της Miss Moneypenny στο franchise.
Οι νεότερες φήμες θέλουν τον τίτλο της ταινίας να είναι Carte Blanche, όπως ισχυρίστηκε η Χελένα Μιχαίλοβιτς, τσελίστρια στη Σερβία που δήλωσε ότι της ανατέθηκε να γράψει το score για το φιλμ. Ο τίτλος συμπίπτει με αυτόν του τελευταίου βιβλίου με ήρωα τον τριψήφιο πράκτορα που υπογράφει ο συγγραφέας Τζέφρι Ντίβερ και όντως διαδραματίζεται κατά βάση (αφού καμιά περιπέτεια του 007 δεν περιορίζεται σε ένα μόνο μέρος του πλανήτη) στη Σερβία.
Η εμπειρία λέει ότι σπανίως μια ταινία Μποντ ακολουθεί κατά γράμμα το μυθιστόρημα στο οποίο βασίζεται και επιπλέον δε μοιάζει αρκετά πειστικό, μετά από τόσες φήμες για τα σενάρια της πολύπαθης τρίτης ταινίας με τον Κρεγκ, να επιλέχθηκε απλώς το τελευταίο βιβλίο της σειράς.
Όπως και να έχει, με μια μικρή έρευνα για στο internet, σας παραθέτουμε τον κεντρικό άξονα της ιστορίας: Ο Μποντ, στη μετά την 11η Σεπτεμβρίου εποχή, διανύοντας την τέταρτη δεκαετία της ζωής του και με παράσημα από το Αφγανιστάν στους ώμους του, αναλαμβάνει μια αποστολή στη Σερβία, όπου θα προσπαθήσει να εμποδίσει έναν επικίνδυνο Ιρλανδό διεθνή τρομοκράτη να μολύνει το Δούναβη με απειλητική τοξική ουσία που μεταφέρεται σε τρένο. Ο Τζέιμς καλείται να εκτροχιάσει το τρένο σε ασφαλέστερη τροχιά. Με τι τρόπο; Η υπηρεσία του, με κάθε δικό τους άνθρωπο στη χώρα να έχει εξολοθρευτεί από τον επικίνδυνο αντίπαλο, δίνει στον Μποντ «Λευκή Κάρτα» για το πώς θα αντιμετωπίσει την κατάσταση.
Ακόμα κι αν δεν είναι τελικά αυτή η υπόθεση της ταινίας, θα μπορούσε πάντως να χωρέσουν κάπου μερικές σκηνές εντυπωσιακής δράσης επάνω σε τρένο. Ο Σαμ Μέντες δε θα έπρεπε να αφήσει την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη.
Α.Ν