Πίσω στο 2001, «Το Ημερολόγιο της Μπρίτζετ Τζόουνς» ήταν ένα ευτυχές κρούσμα κομεντί με πρωταγωνίστρια γυναίκα, με μια κάπως φρέσκια ματιά στην σεξουαλικότητα υπό ένα πρίσμα που το Χόλιγουντ αρνείται πεισματικά να δει (ακόμα συμβαίνει), καλούς δεύτερους ρόλους και «λογοτεχνική» υποστήριξη που εξασφάλιζε μια παραπάνω απήχηση. Ο ερχομός της Μπρίτζετ έκανε μίνι-σταρ την Ζελβέγκερ (που πήρε ρίσκα για τον ρόλο, και σωματικά αφού χρειάστηκε να πάρει κιλά), έκανε εισιτήρια στις ΗΠΑ και αγαπήθηκε στον υπόλοιπο κόσμο. Οι συνέχειες δεν έκαναν εισιτήρια στις ΗΠΑ, χώρα που μοιάζει παράξενα απαιτητική με τα franchise της (μεγάλη κουβέντα), αλλά ο υπόλοιπος κόσμος, όπως συνήθως, αποδείχθηκε σταθερός στο ραντεβού του. Ακόμα κι όταν η τρίτη από την δεύτερη ταινία απέχουν 12 ολόκληρα χρόνια. Τέλος πάντων, η Universal το πήρε το μήνυμα, βγάζει την 4η ταινία σε πλατφόρμα στις ΗΠΑ (Peacock, 13.2.2025) και στις αίθουσες εκτός ΗΠΑ.
Στην ταινία αυτή ο κύριος Ντάρσι έχει πεθάνει 4 χρόνια (αυτός είναι ο Κόλιν Φερθ, αν είστε αμύητες), ο Χιου Γκραντ επιστρέφει, και η χήρα Μπρίτζετ πείθεται από το περιβάλλον της ότι πρέπει να ξαναζήσει τη ζωή της, όπερ μεθερμηνευόμενον εστί να κάνει σεξ. Προς αξιοποίηση αυτού του δαιμόνιου σεναριακού τεχνάσματος υπάρχουν στην ταινία οι Τσιγουέτελ Ετζιόφορ και Λίο Γούντολ.
Η ταινία είναι γραμμένη από την Έλεν Φίλντινγκ, στην οποία ανήκει άλλωστε η συγγραφική πρώτη ύλη και η ηρωίδα, και αυτή θα είναι η πρώτη ταινία που σκηνοθετείται από άνδρα, τον Μάικλ Μόρις, έναν σκηνοθέτη τηλεόρασης, που πάντως πριν δύο χρόνια υπέγραψε το αξιοσημείωτο «To Leslie», που είχε χαρίσει και μια υποψηφιότητα για Όσκαρ στην Άντρεα Ράιζμπορο.
Προτού σας παραδώσουμε στο έλεος του τρέιλερ να θυμίσουμε ότι η πρώτη ταινία είχε χαρίσει υποψηφιότητα για Όσκαρ στην Ζελβέγκερ, η οποία λίγο μετά θα έπαιρνε το πρώτο της αγαλματίδιο για την ερμηνεία της στο «Cold Mountain» του Άντονι Μινγκέλα.
Kι επειδή μάταια περιμέναμε στο τρέιλερ να ακουστεί και το άσμα που χαρίζει τον τίτλο του στην 4η ταινία, ας μελοποιήσουμε λίγο παραπάνω την ημέρα μας.